Alle Voys updates

Verbeteringen en vernieuwingen

Alle Voys-updates op een rij

Het telefonieplatform Freedom en de producten van Voys krijgen regelmatig updates. Bijvoorbeeld om bugs op te lossen, nieuwe features toe te voegen of verbeteringen door te voeren. Hier vind je alle updates die we onlangs doorvoerden én die er binnenkort aankomen.

Heb je een suggestie hoe wij onze producten nog beter kunnen maken? Die geef je eenvoudig aan ons door. Of meld je aan als producttester. Dan denk je met ons mee en ben je betrokken bij het developmentproces.

Ben je klant bij Voys en gebruik je het Ascend-platform? Dan vind je de productupdates hier.

Updates maart 2024

Dit zijn de updates die wij in maart doorvoerden.

Phone ringing

Informatie gedeelde contacten zichtbaar bij mobiele oproepen

Contactinformatie uit de gedeeldecontactenlijst is vanaf nu ook beschikbaar bij inkomende oproepen op je 06-nummer. Stel je voor: je hebt een contact in de gedeelde lijst van de webphone en mobiele app staan, en deze persoon belt naar jouw mobiele telefoonnummer. Dan toont jouw smartphone de contactinformatie van het gedeelde contact.

Monitor graph

Statistieken in portal real-time getoond

De statistieken in portal worden vanaf nu real-time getoond. Voorheen werden deze per dag geüpdatet en nu zijn ze altijd up-to-date. Zo heb je op elk moment inzicht in de statistieken van je telefonie.

Het is bijna zover

Aankomende updates

Welke verbeteringen en nieuwe features ronden we op dit moment af? Hieronder vind je een overzicht van updates die binnenkort plaatsvinden.

Binnenkort

  • Gebruiker – Beschikbaar op meerdere apparaten tegelijk
    Op dit moment kun je als Gebruiker je beschikbaarheid op één apparaat instellen: de Voys App, de Voys Webphone, een vast toestel of een externe doorschakeling. Binnenkort kun je als Gebruiker meerdere devices tegelijk kiezen. Zo kun je bijvoorbeeld bereikbaar zijn via de mobiele app én webphone, maar net wat jij handig vindt.
  • Voicemail – Voicemail naar tekst
    Je voicemails terugluisteren is niet altijd de meest efficiënte manier om zo snel mogelijk de betreffende klant terug te bellen. Soms is de klant niet goed te verstaan, of moet je de voicemail nogmaals beluisteren om de informatie te noteren. Daar ontwikkelen we nu wat handigs voor: voicemail omzetten naar tekst. Het ingesproken bericht wordt automatisch uitgeschreven en naar je mail gestuurd, samen met het geluidsbestand.

Toekomstplannen

  • Onze plannen voor 2024: nieuwe features en een nieuw product
    In 2023 hebben we mooie stappen gemaakt van telecom- naar relatieprovider. Onze nieuwe manier van development resulteerde in flink wat nieuwe en verbeterde features. Ook dit jaar hebben we een aantal mooie verbeteringen op stapel staan.

    Bekijk de plannen

Eerdere updates