Voys en Call-in-one gaan samenwerking aan

author image
Voys schrijverscollectief 1 mei 2015 1 min

…en veroveren samen de telecomwereld.

We hebben fantastisch nieuws! Per 1 mei 2015 gaat Voys samen met Call-in-One een strategische samenwerking aan. In deze samenwerking bundelen we onze krachten op het gebied van VoIP-telefonie voor de grootzakelijke markt.

Voys & grootzakelijk

Veel klanten van Voys groeien snel en daarmee groeit ook hun behoefte aan uitgebreidere telecomoplossingen. Waar we eerst moeite hadden hen daarmee goed te helpen, kunnen we dat nu wel door de samenwerking met Call-in-one. Uiteraard blijft Voys nog steeds specialist in telefonie voor het MKB.

taart voys one

Call-in-One

Call-in-one bedient sinds 2011 de grootzakelijke markt. Zij helpen organisaties met complexere telefonievraagstukken, zoals call centers, organisaties met grote klantenservices en bedrijven die hoge eisen stellen aan hun telefonie, mail en chat. Voor Call-in-one, leverancier van het Mitel platform, was het marktbereik van Voys en de gedeelde visie de belangrijkste reden om te gaan samenwerken. Ook kan het bedrijf door de samenwerking meer draagkracht bieden en de continuïteit van haar diensten beter waarborgen.

Voys en Call-in-one = Voys One

De ambities, missie en visie van beide bedrijven komen samen in het nieuwe Voys One. Beide partijen stellen daarbij hoge eisen aan het serviceniveau, de klantrelatie en het leveren van het beste advies aan de klant. Adviseurs werken nauw samen met de developers van het telefonieplatform en begeleiden het implementatietraject vanaf het adviesgesprek tot implementatie, oplevering en nazorg.

https://player.vimeo.com/video/126578079

Zie in dit filmpje wat Voys One je kan bieden.

Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 1 september 2022

Voys verzorgt nieuwe telefonie-oplossing voor Gemeente Altena

Van 18 juli 2022

In 2022 is Voys sponsor van…

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!