Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Facturatie

Geschreven door Laatst bijgewerkt: 2 april 2021

Wil je meer uitleg over je factuur en de kosten klik dan hier of klik op de factuur.

 

De nieuwste facturen (vanaf 31 maart 2021) vind je tijdelijk niet in Freedom.

Geen nood, we voegen de factuur wel toe aan de notificatiemail die we je sturen. Wil je zeker weten dat je deze mail ontvangt? Check dan je e-mailadres voor facturatie in Freedom. Goed om te weten: je factuur ziet er iets anders uit dan je gewend bent. Ook het mailadres vanwaar we de e-mail sturen is anders!

Facturatie in Freedom

Facturen vind je in Freedom. Klik rechts bovenin op Account en vervolgens op Facturatie. Onder de keuze Facturatie vind je de facturen, gesprekskosten en gefactureerde diensten je meer uitleg.

Facturen

Hier vind je een overzicht van al je facturen. Deze facturen worden ook per e-mail naar je verstuurd. De factuur van de huidige maand vind je hier in ieder geval op de tiende van elke maand.

Gesprekskosten

Hier zie je precies wat elk gesprek gekost heeft. Met de filters aan de rechterkant bekijk je de totalen van een bepaalde periode of filter je per nummer of VoIP-account. Je kunt ook selecteren wat voor een gesprekstype het is geweest, bijvoorbeeld een mobiel of een internationaal gesprek.

Gefactureerde diensten

Dit is een overzicht van alle diensten die je afneemt en wat deze diensten kosten. Met de filters aan de rechterkant kun je tarieftypes bekijken en de totalen van de kosten.

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.