Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Ik kan niet inloggen

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 7 June 2022

Iedereen loopt er wel eens tegen aan: ik heb geen idee wat mijn gebruikersnaam of wachtwoord is, dus ik kan niet meer inloggen. Op deze pagina leggen we uit hoe je ervoor zorgt dat jij (of een collega) toch weer in kan loggen.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Ga naar freedom.voys.nl

Je krijgt dan onderstaande login.

Klik op ‘Wachtwoord vergeten’

Vul je e-mailadres in en klik op ‘Herstel mijn wachtwoord’.

Let op! Krijg je geen mail? Check het volgende:

  • Zit de mail in je Spam box?
  • Zit de mail in je ongewenste mail?
  • Heb je wel het juiste e-mailadres ingevoerd?  Weet je niet meer zeker welk e-mailadres wordt gebruikt? Lees dan verder.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

Weet je niet meer met welk e-mailadres je kan inloggen of is er geen toegang meer tot de inbox van het oude e-mailadres? In deze gevallen zullen we de gebruikersnaam moeten aanpassen. Stuur hiervoor een e-mail naar support@voys.nl, dan kijken we samen hoe we ervoor kunnen zorgen dat je weer in kan loggen.

Mijn collega is zijn of haar gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten

Gebruikersnaam achterhalen 

  • Log in op je telefonische platform.
  • Klik op ‘Beheer’.
  • Klik op ‘Gebruikers’.
  • Hier staan alle emailadressen die bekend zijn bij ons.

Wachtwoord opnieuw instellen

  • Log in op je telefonische platform.
  • Klik op ‘Beheer’.
  • Klik op ‘Gebruikers’.
  • Klik op het e-mailadres van jouw collega.
  • Op deze pagina zal je onderstaand voorbeeld zien. Let op! Vink de ‘Verplicht wachtwoord wijzigen na de volgende login’ in als je wil dat alleen jouw collega het wachtwoord weet.
We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!