Hoe pas ik mijn uitgaande telefoonnummer aan?

Hoe pas ik mijn uitgaande telefoonnummer aan?

icon

Het uitgaande nummer, ook wel CLI genoemd, is het nummer waarmee je uitbelt en wat de persoon die je belt in zijn display ziet staan.

Als je één telefoonnummer onder je account hebt staan, dan pakt ons systeem automatisch dit nummer en hoef je dus helemaal niets te doen.

icon

Heb je meerdere nummers en wil je maar met 1 nummer uitbellen, stel dan een hoofdnummer in.

image

  • Log in op Freedom
  • Klik in de menubalk naar Beheer
  • Klik op Telefoonnummer
  • Selecteer bij Hoofdnummer het juiste telefoonnummer.
  • Klik op Opslaan.
image

icon

Uitgaand nummer wijzigen in Voys Complete (klant geworden na 10 augustus 2021)

  • Log in op Freedom
  • Ga in de menubalk naar Beheer
  • Klik op Gebruikers
  • Klik op de gebruiker waarvan je de uitgaande nummers aan wilt passen.
  • Klik op uitgaande oproepen, er zijn twee opties.
  • Selecteer ‘Gebruik hetzelfde uitgaande telefoonnummer voor alle telefoons‘ als je wil dat al jouw accounts met hetzelfde nummer uitbellen.
  • Selecteer dan bij ‘Uitgaand telefoonnummer‘ het telefoonnummer dat je mee wilt geven.
  • Geef bij ‘Uitgaande naam‘ aan welke naam je mee wilt geven als je intern telefoontjes pleegt of laat dit leeg.
  • Selecteer ‘Gebruik verschillende uitgaande telefoonnummers per telefoon‘ als je met verschillende accounts, verschillend wilt uitbellen.
  • Geef nu per ‘toestel’ aan met welk ‘uitgaand telefoonnummer‘ jij wilt uitbellen.
image

image

icon

Ben je klant geworden vóór 10 augustus 2021 en wil je per toestel bepalen met welk nummer er uitgebeld wordt, volg dan onderstaande stappen.

  • Log in op Freedom
  • Ga in de menubalk naar Beheer
  • Klik op VoIP-account
  • Klik op het VoIP-account (toestelextensie) waarvan je het uitgaande nummer wilt wijzigen.
  • Vul in het veld Uitgaand nummer in welk nummer je mee wilt sturen als jij uitgaand belt en klik ‘Opslaan’. Wil je anoniem uitbellen, vink dan uitgaand nummer onderdrukken aan.
  • Klaar! Probeer het uit door te bellen naar je eigen mobiele telefoon.

Let op: Je kunt alleen een nummer meesturen dat gekoppeld is aan je account bij Voys.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!