Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Koppelen CRM-, ERP- of andere klantsystemen

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 22 april 2021

Het is op twee manieren mogelijk om je telefonie aan je klantsysteem te koppelen:

  • Door middel van onze dienst: Pop-up. Met deze koppeling betaal je per gebruiker en zorg je ervoor dat wanneer je telefoon rinkelt, er in je computerscherm een pop-up verschijnt, die je kunt aanklikken, waarna je de direct naar de juiste klantpagina gaat.
  • Met de module Webhooks zorg je ervoor dat er een url wordt aangeroepen als je nummer wordt gebeld. Deze url kan een pagina van je klantsysteem zijn die tevoorschijn komt als de betreffende klant belt.

Meer weten

Neem gerust contact op met een adviseur als je meer wilt weten over de mogelijke integraties met je telefonie. Bel 050 700 9900 .

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.