Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Webhooks

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 19 October 2021

Met de Module Webhooks zorg je voor een koppeling tussen jouw telefonie en het internet. Deze module wordt voornamelijk gebruikt voor drie doeleinden: CRM-integratie, schakelen op basis van een externe database en het doormeten van online marketing campagnes (Google Analytics).

Webhook aanmaken

  • Klik op toevoegen en ga akkoord met de kosten.
  • Geef een naam en een beschrijving aan de Webhook, bijvoorbeeld ‘CRM-koppeling.’
  • Selecteer welk nummer de ontvanger van de oproep als nummerweergave te zien krijgt, dit doe je bij doorgeven van nummerweergave. Kies uit ‘Nummer van de beller’, ‘Gebelde nummer’ en ‘Onderdrukt (privacy).’
  • Vul bij de URL-template de URL in die aangeroepen moet worden bij een inkomende oproep.
  • Voor verdere uitleg over het inrichten van je Webhooks kijk je op de technische wiki.
We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!