Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Doorschakeling mobiel

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2021

Het is mogelijk om alle gesprekken door te schakelen naar je mobiel, dit noemen we Flexibel Doorschakelen. Je kunt dit gemakkelijk zelf instellen en wijzigen via Freedom, je eigen online telefooncentrale.

Om je vaste nummer door te schakelen naar je mobiel voeg je eerst je mobiel toe zoals in de handleiding van Vast/Mobiel staat beschreven.

Voordat je je nummer toevoegt aan het belplan is het belangrijk om je eerst te bedenken of klanten op jouw voicemail van je mobiele provider terecht mogen komen. Gebruik je die voicemail niet of is het misschien zelfs de bedoeling dat ze erop terecht komen. Volg dan onderstaande stappen.

  • Ga nadat je het mobiele nummer hebt toegevoegd bij Vast/Mobiel naar Belplan
  • Wijzig de huidige stap door op de 3 stipjes te drukken of voeg een nieuwe stap toe
  • Selecteer Vast/Mobiel
  • Selecteer het juiste mobiele nummer
  • Vul de juiste rinkeltijd in. Let op: je mobiele provider laat de telefoon niet eeuwig overgaan, tussen de 25 en 30 seconden wordt er vaak een voicemail afgespeeld of krijg je een melding van je mobiele provider te horen.
  • Klik op Opslaan.

 

Mijn klant mag niet op de voicemail van mijn mobiele provider uitkomen

Om te voorkomen dat mensen uitkomen op de voicemail van je mobiele provider kun je ‘Gespreksbevestiging’ aanzetten in een Belgroep. Krijg je een oproep op je mobiel binnen dan hoor je ‘Toets een 1 om dit gesprek aan te nemen.’ Druk je op 1, dan krijg je de klant aan de telefoon.

Nadat je de Belgroep hebt toegevoegd, zoals in de handleiding Belgroep beschreven staat, zet je deze in het Belplan.

  • Wijzig de huidige stap door op de 3 stipjes te drukken of voeg een nieuwe stap toe
  • Selecteer Belgroep
  • Selecteer de juiste Belgroep.
  • Vul de juiste rinkeltijd in.
  • Klik op Opslaan.

 

Let op: Er kunnen kosten worden berekend voor het doorschakelen naar je mobiele nummer (afhankelijk van het abonnementstype dat je hebt bij Voys, inclusief of exclusief beltikken.)

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!