Bijvoorbeeld op "Cisco", "Belplan" of "Naamherkenning".

Doorschakeling mobiel

Geschreven door Laatst bijgewerkt: 14 februari 2020

Het is mogelijk om alle gesprekken door te schakelen naar je mobiel, dit noemen we Flexibel Doorschakelen. Je kunt dit gemakkelijk zelf instellen en wijzigen via Freedom, je telefooncentrale in de cloud.

Om je vaste nummer door te schakelen naar je mobiel voeg je eerst je mobiel toe zoals in de handleiding van Vast/Mobiel staat beschreven.

  • Ga nadat je het mobiele nummer hebt toegevoegd bij Vast/Mobiel naar Belplan
  • Wijzig de huidige stap door op de 3 stipjes te drukken of voeg een nieuwe stap toe
  • Selecteer Vast/Mobiel
  • Selecteer het juiste mobiele nummer
  • Vul de juiste rinkeltijd in. Let op: je mobiele provider laat de telefoon niet eeuwig overgaan, tussen de 25 en 30 seconden wordt er vaak een voicemail afgespeeld of krijg je een melding van je mobiele provider te horen.
  • Klik op Opslaan.

Om te voorkomen dat mensen uitkomen op de voicemail van je mobiele provider kun je ‘Gespreksbevestiging’ aanzetten in een Belgroep. Krijg je een oproep op je mobiel binnen dan hoor je ‘Toets een 1 om dit gesprek aan te nemen.’ Druk je op 1, dan krijg je de klant aan de telefoon.

Nadat je de Belgroep hebt toegevoegd, zoals in de handleiding Belgroep beschreven staat, zet je deze in het Belplan.

  • Wijzig de huidige stap door op de 3 stipjes te drukken of voeg een nieuwe stap toe
  • Selecteer Belgroep
  • Selecteer de juiste Belgroep.
  • Vul de juiste rinkeltijd in.
  • Klik op Opslaan.

Let op: Er kunnen kosten worden berekend voor het doorschakelen naar je mobiele nummer (afhankelijk van het abonnementstype dat je hebt bij Voys, inclusief of exclusief beltikken.)

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.