Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Gespreksnotificaties

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 21 June 2022

De module Gespreksnotificaties maakt het mogelijk om automatisch data van gesprekken te versturen naar een door jou opgegeven URL. Deze gespreksnotificaties worden voor alle gesprekken binnen jouw Freedom omgeving naar de opgegeven URL verzonden. Koppel je deze gespreksnotificaties aan je CRM pakket dan zie je wie gebeld is, hoe laat dit was en hoe lang dit gesprek heeft geduurd. De gespreksnotificaties worden opgeroepen bij inkomende, interne en uitgaande oproepen. Je kan de gespreksnotificaties ook voor andere doeleinden gebruiken, bijvoorbeeld voor het doormeten van gespreksstatistieken.

Gespreksnotificaties

Er wordt tijdens een gesprek informatie verstuurd naar de opgegeven URL. Hieronder staan de 6 momenten waarop dit bij inkomende, interne en uitgaande gesprekken gebeurt. 

  • Created
  • Ringing
  • Answered
  • Warm transfer
  • Cold transfer
  • Hang-up

Op de technische wiki wordt uitgelegd welke informatie er verstuurd wordt op de 6 momenten tijdens een gesprek. 

Instellen

  • Log in op Freedom
  • Klik in de menubalk op Beheer
  • Selecteer Gespreksnotificaties
  • Klik op Toevoegen.
  • Zet bij Beschrijving een eigen beschrijving die vertelt waar de notificatie voor is.
  • Vul bij URL de URL in waar de gespreksnotificaties naar toe moeten worden verstuurd.
  • Vul bij API-token de API-token van het geselecteerde pakket in. Let op: dit is alleen nodig wanneer jouw geselecteerde pakket een API-token uitgeeft.
  • Druk op Opslaan.

We bieden op dit moment een standaard koppeling aan met het CRM pakket RobinHQ in combinatie met gespreksnotificaties. 

Daarnaast bieden we ook Bubble aan. Klik hier voor meer informatie.

We verwachten dat we de lijst met standaard te koppelen applicaties op korte termijn gaan uitbreiden. Je kan natuurlijk ook zelf een koppeling maken of een developer inschakelen.

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!