Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Klanten

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 6 april 2021

Bij Klanten maak je als reseller nieuwe klanten aan en verwijder je ze. In het filter vul je bij Zoeken de bedrijfsnaam of het klantnummer in van je klant. Druk op toepassen om de geselecteerde keuze te zien.

In het filter selecteer je of je de Inactieve en de Verwijderde accounts wil weergegeven. De optie Administratief staat standaard op alles weergeven, je kan ook kiezen uit ongefactureerd, geen afgenomen diensten en ontbrekend intern klantnummer. Klik op toepassen om de geselecteerde keuze te zien.

 

 

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.

Helaas...

De tijd van je nummerreservering is afgelopen.

Het is mogelijk dat één of meerdere van je gekozen nummer(s) inmiddels niet meer beschikbaar zijn, maak een nieuwe selectie.