Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Persoonlijke melding

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 10 juni 2021

Je kunt zelf een persoonlijke melding opnemen in ons systeem. Dat kun je op twee manieren doen: via je browser of door een geluidsbestand te uploaden.

Geluidsbestand via de browser opnemen:

  • Ga naar freedom.voys.nl.
  • Navigeer onder het tabblad Beheer naar Geluiden.
  • Accepteer de waarschuwing en sta toe dat er geluiden via de browser opgenomen kunnen worden.
  • Klik op record; het opnemen start nu direct.
  • Na het opnemen kun je jouw opname direct terugluisteren.
  • Ben je niet tevreden? Neem dan opnieuw een geluidsbestand op, de oude opname vervalt daarmee.
  • Als je tevreden bent met je opname, navigeer je terug naar Beheer.
  • Kies daar voor voicemail. Hier kun je het opgenomen geluid koppelen aan je voicemail.

Geluid uploaden:

  • Ga naar freedom.voys.nl.
  • Navigeer onder het tabblad Beheer naar Geluiden.
  • Klik op toevoegen.
  • Voeg een (.wav, .mp3 of .gsm) bestand toe dat op je computer staat, door op de knop ‘Bestand kiezen’ te klikken.
  • Voer een naam en beschrijving in.
  • Laat het vinkje normaliseren staan, dit zorgt ervoor dat het geluid telefoonvriendelijk wordt gemaakt.
  • Klik op opslaan.
  • Ga vervolgens terug naar Beheer en kies voor voicemail . Daar kun je het opgenomen geluid koppelen aan je voicemail.

Wil je de melding door Voys laten opnemen? Dat is geen probleem, je kan een melding aanvragen via voys.nl.inspreken. Je betaalt €22,00 per melding.

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.