Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Vast/Mobiel

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 9 november 2021

Met de functie Vast/Mobiel voeg je een eindbestemming toe zodat je jouw zakelijke telefoonnummer door kan schakelen. En de naam zegt het al, je kunt doorschakelen naar zowel een vast als een mobiel nummer.

Vast/Mobiel toevoegen

  • Log in op Freedom.
  • Klik op de menubalk op ‘Beheer’.
  • Kies voor ‘Vast/Mobiel’.
  • Klik op Toevoegen
  • Telefoonnummer: hier vul je het telefoonnummer in waar je naar toe wil doorschakelen. Dit kan dus een vast of mobiel nummer zijn, maar je kunt ook kiezen voor een buitenlands nummer.
  • Beschrijving: hier kan je een naam invullen.
  • Doorgeven van nummerweergave: bij een doorschakeling naar een ander nummer kunnen we maar één nummer doorgeven: het Gebelde nummer, of het Nummer van de beller. Hier kies je welk nummer je in het display wilt zien: Het nummer van je klant, of je eigen zakelijke telefoonnummer. Dit laatste is handig als je meerdere telefoonnummers hebt, zo weet je waar de klant naar toe belt. Wil je geen nummer zien, kies dan voor Onderdrukt (privacy).
  • Gebruiker: hier kun je het nummer koppelen aan een gebruiker. Met een gebruikersaccount geef je aan op welk telefoonnummer je bereikbaar bent. Je kan er ook voor kiezen dit niet in te vullen.
  • Klik op Opslaan.
  • Voeg het doorschakelnummer toe aan het belplan.

 

Wist je dat…

  • Wanneer je doorschakelt naar een extern nummer je schakelkosten betaalt? Hiervoor hanteren we dezelfde tarieven als uitgaande gesprekskosten. Deze worden afgerekend per seconde en dus niet afgerond naar een minuut.
  • Je meerdere doorschakelnummers kunt toevoegen in een belgroep zodat deze tegelijkertijd gaan rinkelen bij een inkomende oproep.
  • Je ook uitgaand kunt bellen met je zakelijke telefoonnummer als je de Voys App download op je smartphone.
We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!