Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Ignite: Diagnostische tests

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 15 maart 2021

Het kan voorkomen dat er problemen optreden in Ignite. Soms is de oorzaak daarvan niet direct te vinden.

In zo een geval kan er gevraagd worden door Voys om de optie Continu diagnostische informatie verzenden te activeren. Na activatie worden fouten beter gelogd en de logs daarvan voor ons beschikbaar.

1. Login in Ignite

2. Navigeer naar Opties -> Diagnostische tests en activeer Continu diagnostische informatie verzenden:

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.

Helaas...

De tijd van je nummerreservering is afgelopen.

Het is mogelijk dat één of meerdere van je gekozen nummer(s) inmiddels niet meer beschikbaar zijn, maak een nieuwe selectie.