Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Ignite: Diagnostische tests

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 15 March 2021

Het kan voorkomen dat er problemen optreden in Ignite. Soms is de oorzaak daarvan niet direct te vinden.

In zo een geval kan er gevraagd worden door Voys om de optie Continu diagnostische informatie verzenden te activeren. Na activatie worden fouten beter gelogd en de logs daarvan voor ons beschikbaar.

1. Login in Ignite

2. Navigeer naar Opties -> Diagnostische tests en activeer Continu diagnostische informatie verzenden:

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!