Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Benodigdheden en kosten

Geschreven door Laatst bijgewerkt: 22 april 2021

Telefonie bestaat bij Voys uit minimaal twee onderdelen: een telefoonnummer en een gebruiker.
• Een telefoonnummer kan een nieuw regionaal of landelijk nummer zijn. Ook kunnen we je huidige telefoonnummer overnemen, porteren noemen we dat.
• Een gebruiker kiest voor één of meerdere telefoons waarop hij/zij bereikbaar is.

Als nieuwe klant maak je gebruik van vrijwel alle functionaliteiten van het telefonieplatform.

Kijk voor een overzicht van onze prijzen op onze site.

Wil je weten wat voor internetsnelheid je nodig hebt voor VoIP-telefonie, dan vind je hier meer informatie.

 

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.