Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Klant worden

Geschreven door Laatst bijgewerkt: 22 april 2021

Je kan al binnen een werkdag klant worden! Er zijn drie mogelijkheden:

  • Direct aansluiten
    Wil je een nieuw telefoonnummer en weet je wat je wilt, kies dan voor Freedom Flex. Je krijgt binnen een werkdag een e-mail met je inloggegevens voor de Freedom, je telefooncentrale in de cloud. Je telefoonnummer is actief zodra je het belplan instelt.
  • Neem telefonisch contact op
    Wil je direct het beste advies? Neem dan overdag tussen half negen en half zes contact met ons op via 050-7009995. Jouw contactpersoon stuurt je een offerte en je bent binnen een aantal werkdagen up-and-running.
  • Informatieverzoek
    Wil je dat wij contact met jou opnemen voor goed advies? Dan kun je het beste een informatieverzoek indienen. Een adviseur neemt dan binnen een werkdag contact met je op en stuurt je desgewenst een offerte. Ook zo kan je binnen een aantal dagen live zijn.
We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.