Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

support op locatie

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 15 maart 2021

De installatie van onze telefoons, het opzetten van een belplan of het wijzigen van de instellingen in de online beheeromgeving freedom.voys.nl. het zijn allemaal zaken die je eenvoudig zelf kunt doen.

Bij eventuele technische problemen kunnen de collega’s van klantgeluk je ondersteunen op afstand. Daarbij maken zij onder andere gebruik van het programma TeamViewer.

In overleg is het mogelijk om support te krijgen op locatie. Let wel: dit kan alleen op afspraak. Houd er bovendien rekening mee dat voor support op locatie een uurtarief geldt van €88,- per uur, afgerond per 15 minuten. Daarnaast worden de bijkomende reiskosten aan jou doorberekend van €44,00 per uur en €0,19 per kilometer.

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.