Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Foutmelding gemiste oproepen / connect error logboek Yealink

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 16 March 2021

Kan je het logboek niet bekijken op je Yealink-telefoon? Volg dan onderstaande stappen:

  • Druk 3 keer op de OK-toets op je Yealink handset. Je ziet dan het IP-adres in je scherm
  • Vul dit IP-adres in op je webbrowser, bijvoorbeeld Google Chrome of Firefox.
  • Log in met gebruikersnaam: admin en wachtwoord: admin.
  • Ga naar ‘Contacts’ en klik vervolgens op Network Directory.
  • Wijzig Network Call Log naar ‘disabled’ en klik vervolgens op ‘Confirm’.

Als het goed is zou je vanaf nu je gemiste oproepen kunnen zien.

Schermafbeelding 2016-07-14 om 16.46.05
We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!