Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Foutmelding gemiste oproepen / connect error logboek Yealink

Geschreven door Laatst bijgewerkt: 16 maart 2021

Kan je het logboek niet bekijken op je Yealink-telefoon? Volg dan onderstaande stappen:

  • Druk 3 keer op de OK-toets op je Yealink handset. Je ziet dan het IP-adres in je scherm
  • Vul dit IP-adres in op je webbrowser, bijvoorbeeld Google Chrome of Firefox.
  • Log in met gebruikersnaam: admin en wachtwoord: admin.
  • Ga naar ‘Contacts’ en klik vervolgens op Network Directory.
  • Wijzig Network Call Log naar ‘disabled’ en klik vervolgens op ‘Confirm’.

Als het goed is zou je vanaf nu je gemiste oproepen kunnen zien.

Schermafbeelding 2016-07-14 om 16.46.05
We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.