Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Yealink DECT toestellen

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 26 April 2022

Zo stel je een Yealink DECT in

Op deze pagina lees je hoe je Yealink DECT toestellen in kan stellen. Let op! Als je een extra handset hebt aangeschaft, klik eerst hier om hem te koppelen aan je basisstation.

IP-adres toestel achterhalen

  • Druk drie keer op de OK knop.
  • Vul het IP-adres van het toestel in in een webbrowser (op een computer die in hetzelfde netwerk zit). Log in met de gebruikersnaam ‘admin’ en het wachtwoord ‘admin’.

Voor het handmatig instellen is het belangrijk om de gegevens exact zo over te nemen als in het voorbeeld en er wordt vanuit gegaan dat het basisstation juist is aangesloten en de handset(s) goed gekoppeld zijn.

 Account gegevens invoeren

  • Ga naar het tabblad Account.
  • Vul bij Label en Display name het interne nummer in. Bijvoorbeeld 201 of 202 etc.
  • Vul bij Register name en User name het Account ID van je VoIP-account in. Ga hiervoor naar freedom.voys.nl. Klik op Beheer en vervolgens op VoIP-account. Achter het VoIP-account zie je het account ID staan. Hover hier overheen om het heel makkelijk te kopiëren.
  • Bij Password vul je het wachtwoord van je VoIP-account in. Klik in freedom.voys.nl op Beheer en vervolgens op VoIP-account. Hover hier overheen om het heel makkelijk te kopiëren.

  • Neem de instellingen uit onderstaand screenshot over.


Wil je meerdere accounts toevoegen, dan kun je waar nu Account 1 staat een ander account selecteren en de bovenstaande stappen herhalen. Let er op dat je Account active op Enabled zet.

Handset naam

Ga naar het tabblad Account en klik op Handset name.
Hier zie je een overzicht van de namen van de handset; deze zijn naar eigen voorkeur te wijzigen.

Nummers toewijzen

Ga naar het tabblad Account en klik op Number assignment.
Hier zie je een tabel waarin je kunt aangeven welke accounts aan welke handsets moeten worden gekoppeld. Dit kun je instellen voor zowel inkomende als uitgaande oproepen.

Encrypted instellen:

Klik hier om je toestel versleuteld in te stellen.

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!