Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Melding “Registration at provider failed

Geschreven door Laatst bijgewerkt: 16 maart 2021

Wat is er aan de hand?

De melding doet vermoeden dat er iets mis gaat bij Voys als provider. Dat is heel zelden het geval (aangezien ons platform dan plat zou moeten liggen). Wat er wel aan de hand is, is dat er iets mis gaat binnen je eigen netwerk.

De oplossing

Heb je zojuist zelf je Gigaset geconfigureerd? Controleer dan nogmaals of je de juiste instellingen hebt overgenomen. Met name het account-ID en wachtwoord van je VoIP-account kun je het beste nogmaals kopiëren en plakken vanuit freedom.voys.nl.

Gebruik je het toestel al enige tijd? Loop dan stap voor stap het volgende lijstje door:

  • Controleer of je PC een internetverbinding heeft. Is dat niet het geval, dan kan het zijn dat je internetprovider een storing heeft. Je kunt dan ook het beste even contact opnemen met de beheerder van je netwerk of je internetprovider.
  • Heb je wel gewoon internet op je PC? Herstart dan het Gigaset basisstation. Dat doe je door de stroom eraf te halen (minimaal 5 seconden). Het basisstation kan een zwart of wit kastje zijn, met daarop een blauw brandende knop. Respectievelijk staat er Gigaset N300 of Gigaset N510 op vermeld.
  • Werkt ook dat niet? Herstart dan de modem of router van je internetleverancier door de stroom er af te halen (minimaal 20 seconden).
We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.