Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Niet storen / do not disturb (dnd) op toestel

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 16 March 2021

Soms wil je even niet gestoord worden door je telefoon. Je kan dan je toestel op niet storen/ do not disturb zetten.

Gigaset:

Gigaset handsets kennen geen losstaande ‘do not disturb’ functie. Wat je wel kan doen is je handset uitzetten. Dit kan je doen door de knop met de ‘rode hoorn’ ingedrukt te houden.

Als je je handset uitschakeld zullen alle inkomende oproepen die normaal op je handset uitkomen geweigerd worden. Afhankelijk van je belplan gaat het inkomende gesprek door naar de volgende stap in je belplan.

Cisco:

In het beeldscherm op je Cisco zie je boven de meest rechtse soft key ‘dnd’ staan. Als je hier opdrukt, krijg je in het beeldscherm te zien ‘do not disturb’. Je toestel gaat dan niet meer rinkelen.

Afhankelijk van je belplan gaat het inkomende gesprek door naar de volgende stap in je belplan. Je haalt de ‘do not disturb’ eraf door wederom op de soft key ‘dnd’ te drukken.

Yealink:

Bij de Yealink werkt de ‘dnd’ knop niet automatisch, volg onderstaande stappen om dit in te stellen:

  • Druk 3x op de OK knop op je Yealink handset.
  • Ga (op een computer die in hetzelfde netwerk zit als de telefoon) in een webbrowser naar het IP adres van de telefoon.
  • Log in met Username: admin en Wachtwoord: admin.
  • Ga naar het tabblad Phone
  • Zet bij Feature sync ‘Features’ op ‘disabled’
  • Druk op ‘confirm’

Zet daarna in je handset het toestel op ‘dnd’:

  • Druk op de OK knop
  • Ga naar ‘Gesprek Opties’ / ‘Call Options’
  • Ga naar ‘Niet storen’ / ‘Do not disturb’ en druk op OK.
  • En wijzig de status Uitgeschakeld / Disabled naar Ingeschakeld /Enabled en druk op OK.

Tip: Wijzig de softkey op je toestel naar ‘dnd’. Druk op de knop links of rechsboven in je handset totdat je een keuzescherm ziet. Klik op ‘niet storen’ / ‘do not disturb’ en je kunt nu sneller je toestel op ‘dnd’ zetten!

 

 

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!