Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

‘No base’ op Gigaset

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 16 maart 2021

Wat is er aan de hand?

Als de melding No base op de display van je handset verschijnt, kan dat verschillende oorzaken hebben:

  • Je handset is buiten het bereik van je basisstation.
  • Je handset is niet (meer) gekoppeld aan het basisstation

De oplossing 

  • Herstart voor de zekerheid het Gigaset basisstation. Dat doe je door de stroom eraf te halen (minimaal 5 seconden). Het basisstation kan een zwart of wit kastje zijn, met daarop een blauw brandende knop. Respectievelijk staat er Gigaset N300 of Gigaset N510 op vermeld.
  • Probeer nogmaals te bellen met je handset, in een straal van 5 meter van je basisstation. Kan je nu wel bellen? Dan heeft het te maken met het bereik.

Het bereik kan worden beperkt door verschillende factoren, zoals de plaatsing van het basisstation of het materiaal dat aanwezig is in de kantoorruimte. Een Gigaset Repeater brengt wellicht verbetering, neem contact met ons op, dan denken wij graag met je mee!

Blijft de melding No base in je display verschijnen, dan is er een grote kans dat je handset (per ongeluk) ontkoppeld is van het basisstation. Neem contact met ons op en we helpen je om dit op te lossen.

 

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.