Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

No LAN connection Gigaset

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 16 March 2021

Wat is er aan de hand?

Je netwerkkabel is niet verbonden met het netwerk.

De oplossing

Controleer de volgende punten:

  • Controleer eerst of de netwerkkabel goed in het Gigaset basisstation zit. Zorg dat je deze kabel stevig aandrukt in zowel de poort van je basisstation als in de poort van je router.
  • Controleer vervolgens of de netwerkkabel is aangesloten op een router die stroom heeft.
  • Herstart je router door de adapter van de router uit het stopcontact te halen en er na 20 seconden weer opnieuw in te pluggen.
  • Sluit een andere netwerkkabel aan tussen je toestel en je router.

Heb je de bovenstaande punten doorlopen en is het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op.

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!