Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

No LAN connection Gigaset

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 16 maart 2021

Wat is er aan de hand?

Je netwerkkabel is niet verbonden met het netwerk.

De oplossing

Controleer de volgende punten:

  • Controleer eerst of de netwerkkabel goed in het Gigaset basisstation zit. Zorg dat je deze kabel stevig aandrukt in zowel de poort van je basisstation als in de poort van je router.
  • Controleer vervolgens of de netwerkkabel is aangesloten op een router die stroom heeft.
  • Herstart je router door de adapter van de router uit het stopcontact te halen en er na 20 seconden weer opnieuw in te pluggen.
  • Sluit een andere netwerkkabel aan tussen je toestel en je router.

Heb je de bovenstaande punten doorlopen en is het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op.

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.