Bijvoorbeeld op "Cisco", "Belplan" of "Naamherkenning".

Webphone handleiding

Geschreven door Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

Toetsen

Bij toetsen kan je een gesprek opstarten. Dit kan op verschillende manieren.

  • Type een nummer in of plak een gekopieerd nummer in Type een nummer of naam. Druk vervolgens op Bellen.
  • Type de naam van een collega in bij Type een nummer of naam. Druk vervolgens op Bellen.
  • Scroll naar de collega die je wil bellen bij Collega’s of Favorieten en druk op het bel-icoontje.
  • Toets een telefoonnummer in op het toetsenbord. Druk daarna op Bellen.

Huidige gesprekken

Bij huidige gesprekken zie je het gesprek wat je opgezet hebt of wat je hebt opgenomen.

Mute knop

Druk op Dempen om bij een gesprek de microfoon op stil te zetten. Druk nogmaals op dezelfde knop om dit ongedaan te maken.

Doorverbinden

Je kan oproepen met ruggespraak of blind doorverbinden. Druk tijdens het gesprek op de Transfer knop.

Doorverbinden met ruggespraak

Selecteer Warm/Attended Transfer. Kies een collega uit de lijst met interne nummers of toets het nummer in waar je naar wilt doorverbinden en druk op het bel icoontje.

Wanneer de tweede persoon het gesprek opneemt kun je een gesprek voeren dat de eerste persoon niet zal horen. Druk vervolgens op Transfer Voltooien om het eerste gesprek door te verbinden.

Blind doorverbinden

Selecteer Koud/Blind transfer. Kies een collega uit de lijst met interne nummers of toets het nummer in waar je naar wilt doorverbinden en druk op het bel icoontje. Het gesprek is meteen doorgezet.

In de wacht

Zet een gesprek in de wacht door op de knop In wacht te drukken. Je kan de klant uit de wacht halen door weer op In wacht te drukken.

Ophangen

Je verbreekt de verbinding door op Ophangen te drukken.

Niet storen

Wil je even niet gestoord worden door de telefoon klik dan aan de linker bovenkant op het poppetje. Je krijgt nu een pop up, vink Do not disturb aan. Je kan nu geen inkomende telefonie ontvangen op je webphone, je kan wel uitbellen. Je bent weer telefonisch bereikbaar door het vinkje weer uit te zetten bij Do not disturb.

 

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.