Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Wisselgesprekken / Call Waiting uitzetten op toestel

Geschreven door Laatst bijgewerkt: 16 maart 2021

Wanneer je met een lijn in gesprek bent en je wordt nogmaals gebeld, zal je een pieptoon horen door de lijn. Dit kan afleiden en daarom kan het in sommige gevallen beter zijn om dit uit te schakelen. Je ontvangt dan geen melding van een nieuwe oproep wanneer je al in gesprek bent.

Gigaset:

Onderstaande handleiding is voor de Gigaset R650H/S650H.

  • Druk op de menu knop op je handset.
  • Ga naar Select Services/Netdiensten en druk op Ok.
  • Klik vervolgens op Call Waiting/Wisselgesprek.
  • Verander de status in On/Aan Off/Uit en Send/Verstuur.

Cisco:

Op een Cisco toestel kunnen standaard vier (SPA504) of drie (SPA303) lijnen binnenkomen.

  • Druk op de menu knop op je toestel (de knop op je toestel met het omgevouwen hoekje).
  • Ga naar optie 5 Preferences.
  • Kies voor optie 16 Call Waiting. Hier staat nu Yes.
  • Druk op de functietoets waarboven edit staat
  • Druk op de knop y/n en Yes zal veranderen in No.
  • Klik vervolgens op Ok en vervolgens op Save om deze wijziging op te slaan.

Yealink:

  • Druk op de handset op de OK knop.
  • Ga naar Gesprek opties/Call Features.
  • Ga vervolgens naar Aankloppen/Call Waiting.
  • Met pijltje naar links of rechts zet je dit op Uitgeschakeld/Disabled en druk op OK.
We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.