Administrator toevoegen in Oria

Als beheerder van de beheer portal Oria kun je ook zelf collega’s toevoegen die beheertaken mogen uitvoeren.


In de weergave Gebruikers kunt u beheerders toevoegen, wijzigen en uit het systeem verwijderen. Je kunt gebruikers toevoegen door een reeks stappen uit te voeren die worden weergegeven op de taakmenubalk.


Stap 1

Klik op "Gebruikers" en vervolgens op "Nieuwe toevoegen".


Stap 2

Vul de benodigde gegevens in en zet een vinkje bij "Is deze gebruiker een beheerder?" Klik vervolgens op "Volgende"


Stap 3

Selecteer een Serviceplan en klik op "Opslaan"


 


Stap 4

Ga terug naar het gebruikers scherm.

Selecteer rechts de optie "Search Administrators"

Selecteer de zojuist aangemaakte beheerder.

Klik  op "Meer"

Klik op "Toegangscode opnieuw instellen"

Selecteer "Wachtwoord voor Portal"

Klik op "Reset Passcode and Send Email"



Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.