Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

CloudCTI: Installatie client

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 15 March 2021

De CloudCTI Client dient geïnstalleerd te worden op de PC van de gebruiker.
Deze tool controleert op nummerweergave bij inkomende gesprekken en probeert een match te vinden in de CRM Database.

Als het goed is heb je een email ontvangen. Klik op de link in de email.

 

Geef een wachtwoord op.

 

Log in met je mailadres en het zojuist aangemaakte wachtwoord.

 

Klik op “Install CLoudCTI Client”
Start de tool zodra de download klaar is.

 

Klik op “Install”

 

Klik op “Finish”

 

Log in met je inlog gegevens.

 

Als je bent ingelogd zal er een popup verschijnen bij een inkomend gesprek. Je kunt op de popup klikken om naar de klantenkaart te gaan in je CRM pakket.

 

 

 

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!