Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

CloudCTI: Installatie client

Geschreven door Laatst bijgewerkt: 15 maart 2021

De CloudCTI Client dient geïnstalleerd te worden op de PC van de gebruiker.
Deze tool controleert op nummerweergave bij inkomende gesprekken en probeert een match te vinden in de CRM Database.

Als het goed is heb je een email ontvangen. Klik op de link in de email.

 

Geef een wachtwoord op.

 

Log in met je mailadres en het zojuist aangemaakte wachtwoord.

 

Klik op “Install CLoudCTI Client”
Start de tool zodra de download klaar is.

 

Klik op “Install”

 

Klik op “Finish”

 

Log in met je inlog gegevens.

 

Als je bent ingelogd zal er een popup verschijnen bij een inkomend gesprek. Je kunt op de popup klikken om naar de klantenkaart te gaan in je CRM pakket.

 

 

 

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.