Client.voys.nl dashboard updates van april 2012

author image
Mark Vletter 29 juli 2008 1 min
Image placeholder

Een nieuw dashboard

Als je morgen inlogt op je client.voys.nl omgeving, dan zul je zien dat het dashboard iets is aangepast. De groei van het aantal functionaliteiten vraagt om nieuwe groepen en daarom zijn de iconen anders gerangschikt. Ook zijn er meer iconen bij gekomen. Ter verbetering van de gebruikerservaring zijn tevens sommige labels bij iconen aangepast.

het nieuwe dashboard Het nieuwe dashboard

Nieuw generatie van de Routing module

Een andere belangrijkere wijziging die morgen actief zal zijn, is onze nieuwe versie van Routering. In Routering beheer je zelf de verschillende stappen van je belplan. We merkten dat bij klanten met grote belplannen, bij het gebruik van netnummerroutering bijvoorbeeld, dit scherm trager werd. Daarom zijn hierin een aantal fundamentele verbeteringen doorgevoerd. Zo is nu alleen de actieve regel te bewerken en niet langer het volledige formulier. Hierdoor laadt het scherm veel sneller.

routing overzicht Het nieuwe routingoverzicht laadt veel sneller

Je zult als gebruiker de verbeterde performance van dit scherm gelijk merken.

routing Wijzigen van een routering stap doe je als volgt: Klik op een regel, wijzig en een klik op save

Verbetering in BLF en Speeddial functie

Tot slot is onze BLF functionaliteit, die in februari in Beta actief werd, verder verbeterd. We gebruiken nu ‘dedicated machines’ voor het beheren van de presence van de toestellen. Wil je gebruik maken van BLF en Speeddial dan vind je de configuratie hiervan in de Wiki.

We hopen dat je de wijzigingen als prettig ervaart. Mocht je vragen hebben over de nieuwe functionaliteiten, neem dan contact op met je accountmanager.

Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 25 maart 2022

Voys ontvangt voor de tiende keer een FD Gazelle

Van 28 oktober 2021

Voys voor tiende jaar op rij bij snelstgroeiende bedrijven van Nederland

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!