Foutje in de automatische incasso van ING

author image
Mark Vletter 29 juli 2008 0 min
Image placeholder

Er wordt NIET van je privérekening geïncasseerd

Voys heeft deze maand voor de eerste keer via SEPA telefoonrekeningen geïncasseerd bij haar klanten. Een aantal klanten heeft daardoor tijdens het internetbankieren een melding gekregen dat Voys geld gaat incasseren van je ING privérekening (in plaats van de zakelijke rekening). Is dit bij jou ook gebeurd? Geen paniek!

Foutje van ING

Door een fout van ING krijgen sommige klanten van de bank deze melding te zien. Hier kan Voys helaas niets aan doen, doordat de oorzaak bij ING zelf ligt. De bank heeft ons gegarandeerd dat de daadwerkelijke incasso gewoon wordt gedaan vanaf de reguliere zakelijke rekening die bij ons bekend is. Er wordt dan ook niets van je privérekening afgeschreven ondanks de melding die je krijgt.

De ING is op de hoogte van het probleem en is dit aan het oplossen. Ze hebben ons toegezegd dat de melding vanaf donderdag niet meer te zien is.

Heb je ook een melding gezien en vertrouw je het niet? Neem dan contact op met de ING. Natuurlijk kun je voor verdere vragen ook altijd terecht bij onze administratie via 050 700 99 10.

Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 11 juli 2022

Zelfsturend georganiseerde telecomprovider Voys is ISO-gecertificeerd

Van 7 juli 2022

Voys is CO2-neutraal, doen we aan ‘greenwashen’?

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!