Wie wij zijn

Vrolijke belhamels

Bij Voys werkt een vrolijk stel belhamels. Wij zijn zo vrolijk omdat we namelijk echt leuk werk hebben. Wij zijn continu op zoek om onze manier van werken leuker, sneller en makkelijker te maken. Dit doen we door zo veel mogelijk te automatiseren en daarmee saai en repetitief werk tot een minimum te beperken. Zo blijft er tijd over voor werk dat leuk is om te doen en waarbij talenten volledig benut worden. Werk waarin je jezelf verder kunt ontwikkelen.

Bovendien werken we bij Voys zonder management én zonder functies. Daardoor zijn wij zelf verantwoordelijk voor ons werk en hebben we de vrijheid om het werk zo in te richten zoals wij dat willen. Deze manier van werken noemen we ‘Het Voys Model’.

Het bestaansrecht van Voys

als organisatie hebben we gedefinieerd in onze ‘Golden Circle’. Deze cirkel, bedacht door Simon Sinek, bestaat uit drie vragen:

Waarom?

Voys wil de telecommarkt radicaal veranderen en op zijn kop zetten.

Waarom? Omdat de huidige markt op slot zit en wordt gedomineerd door grote partijen die niet de klant, maar de aandeelhouder op de eerste plek zetten.
Voys brengt hier verandering in en is daarmee goed op weg. Zo heeft Voys een aandeel van 0,8% in de huidige markt en hebben we al twee internationale vestigingen, in Zuid-Afrika én in België.

Hoe?

Om de telecommarkt te kunnen veranderen, is het bedrijf doordrongen van drie kernwaarden:

  • Open
  • Persoonlijk
  • Ondersteunend

Open, persoonlijk en ondersteunend zijn we voor iedereen. Voor collega’s, voor partijen waarmee we samenwerken én voor onze klanten. Daarom hebben we de gelukkigste klanten in de telecomsector. Gemiddeld beoordelen onze klanten ons met een 8,6.

Wat?

Voys biedt organisaties de vrijheid om te werken waar en wanneer je wilt. Dat doen we door middel van Freedom: een online telefooncentrale die bedrijven in staat stelt om te bellen en gebeld te worden. Het grote voordeel? Maximale flexibiliteit. De diensten en contracten van Voys kun je per dag aanvragen en opzeggen. Op die manier betaal je nooit teveel voor een telefonie oplossing die je niet gebruikt.

Liefde voor techniek

In 2005 speelden vier nerds met nieuwe techniek en ontwikkelden geheel onbewust één van de eerste online telefooncentrales. Mark Vletter zag potentie in het product en in 2006 koos hij ervoor om de techniek buiten TNO verder door te ontwikkelen. Inmiddels is deze online telefoniecentrale zo doorontwikkeld dat het dé oplossing is voor de bereikbaarheid voor zakelijk Nederland.

Liefde voor de klant

Alle collega’s van Voys hebben de drive om het beste aan jou als klant te bieden. Die drive vind je bij de collega’s van team Klantgeluk op het moment dat een modem lastig doet en bij de adviseurs als je wilt weten hoe je zorgt dat je bedrijf optimaal bereikbaar is. Ze durven allemaal op de directeursstoel te gaan zitten en een eerlijk antwoord te geven over de oplossing die voor jou het beste is.