Leuk, je hebt ons gehoord op de radio!

Welkom in de wondere wereld van Voys!
Nieuwsgierig naar onze diensten?

Voys, altijd en overal bereikbaar

Voys is hét nieuwe zakelijk bellen.

Jouw telefooncentrale in de cloud.

Contractvrij. Goedkoper. Met briljante support.
Eindelijk, maximale vrijheid.

Voys = optimale bereikbaarheid!
Van telefoonnummers tot jouw eigen telefooncentrale in de cloud, van telefoontoestellen op je bureau tot een handige app op je smartphone.

Wat krijg je van ons?

Telefooncentrale

In Freedom, onze telefooncentrale in de cloud, stel je zelf je telefonische bereikbaarheid in. Supereenvoudig en 24/7 beschikbaar.

Telefoonnummers

Wij leveren regionale en landelijke (088 en 085) telefoonnummers. Ook kunnen we je huidige telefoonnummer(s) overnemen.

Telefoontoestellen

Uit ons assortiment kies je zelf je VoIP telefoontoestel, zodat jij kunt bellen zoals jij dat wilt. Vast of draadloos. Met of zonder headset.

Vrijheid is eenvoudig online beheer

Belplan

In het belplan stel je in wat er gebeurt als jouw nummer gebeld wordt. Zo zorg je ervoor dat je altijd optimaal bereikbaar bent

24/7 aanpassen

Je beheert zelf je telefooncentrale in de cloud, Freedom is 24/7 beschikbaar. Dat is optimale vrijheid.

Inzicht

In Freedom bekijk je eenvoudig al je gespreksdetails, je facturen en je bereikbaarheidsstatistieken.

Klinkt wel heel eenvoudig hè…. Dat is het ook!

Voys Freedom = maximale vrijheid en optimale bereikbaarheid.
Je bent in goed gezelschap. Meer dan 7500 ondernemers gingen je voor.

De Voys App: altijd en overal bereikbaar

Met de Voys App uitbellen met je zakelijke nummer én op elk moment je bereikbaarheid wijzigen.

Dat is Freedom!

Zo hebben je klanten niet door dat je stiekem de Kilimanjaro aan het beklimmen bent of een dag buiten de deur werkt.

Eenvoud en gemak

Handige plugin voor je browser

Met de plugin voor Firefox en Google Chrome pas je gemakkelijk je bereikbaarheid aan en check je de telefonische beschikbaarheid van je collega’s.

tour-plugin

Dit kun je met de plugin

  • Klik-en-bel snel een nummer
  • Wijzig je bereikbaarheid
  • Zie wie er aan het bellen is
  • Inzicht in de wachtrijen

Standaard functionaliteiten

  • Flexibel schakelen

    Met flexibel schakelen stel je in welke telefoon rinkelt als je zakelijke nummer gebeld wordt. Zo kun je je mobiele telefoon laten rinkelen als je zakelijke nummer gebeld wordt. Deze doorschakeling is binnen enkele seconden geregeld via de app of je eigen online beheeromgeving freedom.voys.nl.

  • Belgroepen

    Laat meerdere telefoons tegelijkertijd rinkelen met Belgroepen. Zo heb je de grootste kans dat een oproep opgenomen wordt.

    Je kunt zelfs een groepje mobiele telefoons tegelijkertijd laten rinkelen. Om er zeker van te zijn dat een mobiele voicemail het gesprek niet beantwoordt, hebben we de mogelijkheid om gesprekken te bevestigen.

  • Voicemail naar e-mail

    Je voicemail als e-mail ontvangen? Geen probleem. Je ontvangt voicemailberichten als geluidsbestand op een door jou gekozen e-mailadres. Zo zijn al je voicemails eenvoudig te beluisteren via PC of mobiele telefoon en kun je ze indien nodig doorsturen naar een collega of koppelen aan een klantdossier.

  • Filters

    Met Filters kun je volledige telefoonnummers filteren, maar ook bepaalde regio’s of landen.

    Zo filter je alle Duitse telefoonnummers en stel je in het belplan in dat deze uitkomen bij je collega die vloeiend Duits praat. Of wanneer een klant heel regelmatig belt en elke keer doorgeschakeld moet worden naar een collega, dan bespaar je tijd als je een filter voor het nummer van de klant aanmaakt en direct bij die specifieke collega laat uitkomen.

  • Naamherkenning

    Door een slimme koppeling met alle websites op het internet zoekt ons systeem direct een bedrijfsnaam bij het nummer dat je belt, zodat je direct weet wie je aan de telefoon hebt.

Aanvullende functionaliteiten

  • Openingstijden

    Met ‘Openingstijden’ richt je je telefonie in op basis van tijd. Zo stel je bijvoorbeeld in dat na 17:30 uur je beller een melding hoort met: “Momenteel zijn we gesloten. We zijn geopend op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur. Spreek rustig een voicemail in en dan bellen we je de eerstvolgende werkdag graag terug”.

     

  • Meldingen

    Meldingen gebruik je om je beller welkom te heten of om informatie te geven, zoals: “Welkom bij bedrijf X” of “Je wordt doorverbonden met ons kantoor in Breda” of “momenteel zijn wij gesloten, wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en en 17:00 uur”.

     

  • Keuzemenu

    “Toets 1 als je een bestelling wilt plaatsen, toets 2 als je een vraag hebt over een levering, toets 3…..” Een keuzemenu bij Voys stel je in zoals jij dat wilt. Bij elke keuze bepaal je zelf wat er gebeurt met de inkomende oproep. Zo stel je bijvoorbeeld ook eenvoudig in: “Toets 1 voor Nederlands, press 2 for English.”

     

  • Wachtrij

    Het kan natuurlijk gebeuren dat het zo druk is binnen je bedrijf, dat je klanten niet direct te woord kunt staan. Een bezettoon is voor een beller niet prettig, maar kort in de wacht staan vinden mensen doorgaans niet zo erg. Daarom biedt Voys een wachtrij aan. In deze wachtrij wordt de beller op de hoogte gehouden van het aantal wachtenden. Je kunt je bellers ook trakteren op een leuk wachtmuziekje.

     

De beste techniek + geweldige support =

De gelukkigste klanten

Als het goed is weet je nu alles van ons, mogen we jou ook leren kennen?

Klant worden bij Voys en je online telefooncentrale Freedom inrichten is zo eenvoudig dat tientallen klanten dit maandelijks volledig zelf doen. Benieuwd hoe online aansluiten in zijn werk gaat? Bekijk het filmpje hiernaast.
Voor advies bel je 050 700 9900 .