De combinatie van feestdagen en de corona-lockdown maken het extra druk bij ons contactteam.
Klik hier voor onze handleidingen en antwoorden op de meestgestelde vragen. Fijne feestdagen en succes met thuiswerken!
Sinds oktober 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we 3900 reviews ontvangen met een 8.9 als gemiddeld cijfer.
- Server based SIP presence zou een zeer welkome aanvulling zijn. Dit zorgt ervoor dat de Chrome/FF plugin gelijk loopt kwa beschikbaarheid met de telefoon.
- Mogelijkheid om via de VOIP centrale telefoonboeken aan te maken (b.v. voor Cisco, Yealink, etc), nu zelf eigen oplossing moeten verzinnen.
Erg vervelend wanneer een medewerker van Voys je aanbeveelt om zaken op een bepaalde manier in te delen, omdat dit daarna toch kosteloos en makkelijk te wijzigen is, maar dit uiteindelijk niet zo blijkt te zijn. Wij zijn zeer teleurgesteld in de zeer slechte service van Voys, en zullen daarom ook onmiddellijk opzoek gaan naar een andere dienst. Geen aanrader.
Erg vervelend wanneer een medewerker van Voys je aanbeveelt om zaken op een bepaalde manier in te delen, omdat dit daarna toch kosteloos en makkelijk te wijzigen is, maar dit uiteindelijk niet zo blijkt te zijn. Wij zijn zeer teleurgesteld in de zeer slechte service van Voys, en zullen daarom ook onmiddellijk opzoek gaan naar een andere dienst. Geen aanrader.
Telefonische bereikbaarheid bijvoorbeeld een werkdag per week tot bijvoorbeeld 19:00.
Ik had bij de inrichting wel verder ontzorgt willen worden. Ik was meer dan bereid hiervoor te betalen.
Nu moest ik zelf wat dingen uitzoeken en instellen. Dat kost mij teveel tijd en energie.
De beheeromgeving ziet er toegankelijk uit, maar je moet toch wel flink zoeken om dingen voor elkaar te krijgen
Klanten peroonlijk benaderen niet Alles online
Facturatie van nummer portering niet vooraf gemeld
Ik ervaar de kwaliteit van de verbinding matig, net alsof de verbinding niet goed genoeg is of er vanuit de maan gebeld wordt. Daar kan aan gewerkt worden.
Statistieken accuraat maken. (groot punt)
Klantenservice minimalistische hulp, kan wat breder.
-
Ga zo door!
De kwaliteit van het bellen is niet goed. Klinkt krakend, valt deels weg of vertraagd. Ik bel alsnog veel mobiel.
zo doorgaan