Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we meer dan 4000 reviews ontvangen met een 8.8 als gemiddeld cijfer.
8.8
  • 10

    De Spaankamer B.V.

    Egbert de Pauw/De Spaankamer B.V.

    Snelle service en communicatie Transparant Tot dusver nog niets ontdekt.

    7 mei 2018

  • 10

    Jelle Hobers van MijnWerkgever

    eerlijk, helder, prijs-kwaliteit is top!

    3 mei 2018

  • 10

    Zorgondernemers Twente

    Robbert Noordhoek

    Klantvriendelijke organisatie die op een prettig persoonlijke manier erg behulpzaam is

    2 mei 2018

  • 4

    Fyle

    Roban Reuvers

    Goed beheerpaneel, goede en gemakkelijke onboarding en hun bedrijfsstructuur spreekt me aan. Ik ben nu ruim drie maanden klant bij Voys. Na een tijdje kwam een potentiële klant bij mij op kantoor en vroeg waarom ik mijn telefoon niet opnam. Vol verbazing keek ik in mijn oproepgeschiedenis en vond zijn belletje niet terug. Hij belde mij opnieuw en mijn telefoon ging niet over. Ik gebruik de Voys-app, waar ook mee wordt geadverteerd op hun website. Ik belde de volgende dag Voys op en kreeg iemand van de afdeling ‘Advies’ aan de lijn. Ze verbond me, na ik de situatie had uitgelegd (dat ik al een aantal maanden niet kon worden gebeld), door met de afdeling ‘Klantgeluk’. Daar werd mij verteld dat de Voys-app nog niet geheel af was en dat waarschijnlijk daar het probleem lag, waarna ik weer doorverbonden werd met de vrouw van ‘Advies’. Zij vertelde me vervolgens dat er een aantal opties waren: 1. doorverbinden naar mobiele telefoon, 2. een vaste telefoon aanschaffen en 3. (vol verbazing) dat ik een andere provider kon zoeken omdat het per dag opzegbaar was. Misschien handig om te vertellen: optie 1 kost geld (bedrag per minuut) en optie 2 ook (5eu per maand registratiekosten + aanschafkosten vast toestel). Ze gaf aan dat er verder ook geen optie was om dit probleem op een andere manier op te lossen. Ik neem aan dat je gebeld moet kunnen worden als je een telefoonabbonement afneemt, zonder extra kosten. Mijn verbeterpunt is: zorg dat klanten kunnen worden gebeld en noem je klantenservice geen ‘Klantgeluk’ als je klanten niet gelukkig maakt.

    2 mei 2018

  • 10

    Casper BV

    Andreas de Wilt

    Bereikbare support met antwoorden Als je het eenmaal door hebt, eenvoudige interface voor beheer Simpele uitleg (animatie / flow) over verhouding, verschil etc tussen telefoonnummer, account, gebruiker en toestel.

    1 mei 2018

  • 9

    Martini Reclamemakers

    Henk van der Laan

    Duidelijke structuur, overzichtelijk, toegankelijk

    29 april 2018

  • 10

    Advocatenkantoor Suzan de Jong

    Suzan De Jong

    prettig en snelle dienstverlening !

    26 april 2018

  • 10

    Asega

    Frank van Bergen

    – snel handelen – geïnteresseerd en meedenken met de klant – vriendelijke medewerkers – neen

    25 april 2018

  • 10

    kameraankleden.nl

    Tim Beeks – kameraankleden.nl

    Onwijs vriendelijke mevrouw die zonder poespas, alles correct en naar wens heeft geregeld (Floor) Zero

    24 april 2018

  • 10

    Sanyco

    Sandra

    24 april 2018

  • 7

    Binding Cultures

    Joey de Moree

    Contact/support is prettig om mee te werken Meer functionaliteiten zouden fijn zijn voor de app. – Contacten herkennen bijvoorbeeld uit het eigen contactboek. – Uitgaande caller ID’s meegeven naar alle klanten. – In 1 klik zien welke kosten je deze maand hebt gemaakt.

    24 april 2018

  • 9

    Bureau Ja!

    Bureau Ja!

    Uitermate comcrete en complete serviceverlening door zeer klantvriendelijke medewerkers. Ik kan op dit moment even niets bedenken.

    22 april 2018

  • 7

    ND-ICT

    Goede klantenservice, echt top. Misschien iets aan de dure kant, voor startups

    20 april 2018

  • 9

    Apprend

    Bart Borgonjen

    Goede service Geen

    20 april 2018

  • 10

    (Oud account, nu: Paracelsus Medisch Centrum) R.M.Slot, Arts

    artsenpraktijk Deventer

    Prima bedrijf, heldere en duidelijke afspraken, zeer snelle service, goede kwaliteit producten, bij problemen snelle analyse van probleem. Slechts één keer onprettige medewerker gehad, die communicatief zwak was, verder uitsluitend positieve ervaringen in contact, bejegening en service

    19 april 2018

  • 8

    FiftySix Avenue BV

    fashionfitr™

    Goed en prettig contact met een snelle service. Het opnemen van een bredere lijn in toestellen (YEALINK) met mogelijkheden.

    18 april 2018

  • 10

    VPMT Project- en Contract Management BV

    Ton Vrijdag

    Uitstekende service en erg vriendelijke medewerkers die je altijd van dienst zijn. Kan er echt geen bedenken!

    16 april 2018

  • 10

    Dentalcloud Europe

    Wouter Bulten

    Snel, leuk contact, goed advies Geen

    11 april 2018

  • 9

    Red-kes

    Theo Kester

    snelle reactie top

    11 april 2018

  • 10

    Le Nobel Telefoonservice

    Anita le Nobel

    Alles is perfect gelopen ondanks de KPN. Heel erg blij met de goede service en jullie eindeloze geduld. Ik zal jullie zeker aanbevelen Teveel verschillende mensen met hetzelfde account bezig waardoor het voor de klant verwarrend wordt

    9 april 2018

  • 8

    De Rietgors

    Stephan Arendts

    6 april 2018

  • 8

    Terra Icognita

    Sanne Smolders

    Goede en snelle service.

    5 april 2018

  • 8

    Easycollect Services

    ECS BV

    Fijn contact. Goed betrokken en actieve benadering naar ons toe.

    4 april 2018

  • 10

    Mijn GVB

    Mijngvb.nl

    Ik had een skype nummer en was twee weken niet te bereiken doordat een aantal mobiele providers in Nederland het niet goed hadden ingesteld meteen contact gezocht met voys hebben direct het skype nummer overgezet en alles snel geregeld zodat ik weer bereikbaar was! Ook als er iets niet lukt bij het instellen en aansluiten helpen ze direct dit had ik veel eerder moeten doen.

    4 april 2018

  • 8

    ABCA Advisering

    Nieuwenhuizen

    3 april 2018

  • 10

    Repair Service NL

    Repair Service NL

    Zeer klantvriendelijke en behulpzaam, geen enkele vraag is hen vreemd overal is een oplossing voor. Zeer uitgebreid platform voor instellingen van je telefooncentrale maar wel gebruiksvriendelijk. Voor MKB is dit een aanrader!

    3 april 2018

  • 10

    Tuin en Vijver direct

    Annemieke

    3 april 2018

  • 8

    Employed

    Employed

    Mijn ervaring met Voys is hartstikke goed! Goede dienstverlening en exact nagekomen wat er wordt aangegeven. Ik ben zeer tevreden!

    30 maart 2018

  • 8

    Helder Accountancy

    C. Stassen van Helder Accountancy & Advies

    Snelle service/goede uitleg. En alles werkt goed!

    28 maart 2018

  • 10

    ProCamp Voetbal

    ProCamp Voetbal

    Zeer adequate hulpverlening. Ook een uitstekende begeleiding.

    28 maart 2018