Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we meer dan 4000 reviews ontvangen met een 8.8 als gemiddeld cijfer.
8.8
  • 10

    CloudNexus

    Erik Hoeksma

    Proactief mailen met opmerkingen dat de telefonie uitgeschakeld staat etc. Thanks Sanne!

    27 maart 2018

  • 9

    InSocial

    InSocial

    Wij hadden al een positieve ervaring met Voys met ons andere bedrijf. Nu is dat niet anders. Het gehele proces van nummeraanvraag tot aan het operationele verliep top, we werden goed geïnformeerd en als er vragen zijn is de klantenservice heel flexibel, geduldig en aardig!

    26 maart 2018

  • 9

    Formido Schoemaker

    Teun Formido Ulft & ‘s-Heerenberg

    – Zaken zijn snel geregeld – Vast contactpersoon die weet waar het over gaat – Duidelijk, overzichtelijk en stabiel platform Geen

    23 maart 2018

  • 9

    Marco Stufkens

    – Snelle en Duidelijke service – Stabiel platform – Easy setup van een belplan – Zeer makkelijk beheer

    22 maart 2018

  • 10

    Dipam

    Erik Saal

    22 maart 2018

  • 9

    Stickerland

    Dennis van Orsouw

    22 maart 2018

  • 9

    YachtFocus Media

    Jeroen Zelle – YachtFocus

    – Snelle communicatie – Heldere antwoorden – Uitgebreide FAQ database – Online VOIP centrale zeer uitgebreid, vergt wel wat kennis en tijd om goed in te stellen – Server based SIP presence zou een zeer welkome aanvulling zijn. Dit zorgt ervoor dat de Chrome/FF plugin gelijk loopt kwa beschikbaarheid met de telefoon. – Mogelijkheid om via de VOIP centrale telefoonboeken aan te maken (b.v. voor Cisco, Yealink, etc), nu zelf eigen oplossing moeten verzinnen.

    21 maart 2018

  • 1

    Erg vervelend wanneer een medewerker van Voys je aanbeveelt om zaken op een bepaalde manier in te delen, omdat dit daarna toch kosteloos en makkelijk te wijzigen is, maar dit uiteindelijk niet zo blijkt te zijn. Wij zijn zeer teleurgesteld in de zeer slechte service van Voys, en zullen daarom ook onmiddellijk opzoek gaan naar een andere dienst. Geen aanrader.

    21 maart 2018

  • 10

    Sedna Software Development

    Patrick Jansen | Sedna Software

    20 maart 2018

  • 10

    J2TV B.V.

    Blast Cyber Security Consulting

    20 maart 2018

  • 9

    Dantas Juridico

    Eric

    Professioneel, persoonlijk, goede beheer(s)site, korte lijntjes en prettig contact. Telefonische bereikbaarheid bijvoorbeeld een werkdag per week tot bijvoorbeeld 19:00.

    19 maart 2018

  • 9

    Kamer 7

    I Eradus

    19 maart 2018

  • 8

    Van den Broek FRAIT

    van den Broek FRAIT

    19 maart 2018

  • 10

    Jade House

    Ryan

    18 maart 2018

  • 10

    SeeYou E-commerce

    SeeYou E-commerce

    Het werkt! Als echte "digital nomad" werk ik voor mijn Nederlandse klanten, vanuit Australië. Maar bellen via een traditionele telefoonverbinding is niet te doen qua kosten. En de kwaliteit van bellen via de diverse mogelijkheden die internet biedt is niet op het niveau dat ik wens. Mijn zakelijke partner maakte mij daarop attent op de mogelijkheden van Voys. Nu bel ik via Voys vanuit Australië, gewoon met een 020 nummer. En met een perfecte kwaliteit! Ik ben echt super tevreden en kan het iedere andere reizende ondernemer aanraden. Robert Snijders, Partner bij SeeYou E-commerce [link: https://seeyou.amsterdam]

    16 maart 2018

  • 10

    Lijnrecht BV

    Lijnrecht BV // Niels Perik

    Fijne ondersteuning. Geweldige klantenservice. Prima geluidskwaliteit. Prettige mensen. Eindelijk een partij waar je geen nummertje bent. Ik had bij de inrichting wel verder ontzorgt willen worden. Ik was meer dan bereid hiervoor te betalen. Nu moest ik zelf wat dingen uitzoeken en instellen. Dat kost mij teveel tijd en energie.

    16 maart 2018

  • 10

    Marcella Oleman

    Marcella Oleman

    14 maart 2018

  • 9

    Anglers BV

    Anglers

    Prima oplossing voor een fijne prijs De beheeromgeving ziet er toegankelijk uit, maar je moet toch wel flink zoeken om dingen voor elkaar te krijgen

    14 maart 2018

  • 10

    SAR247

    Bas de Jong

    Smells reactie op aanvraag van een connectie Klanten peroonlijk benaderen niet Alles online

    14 maart 2018

  • 7

    Hoteltotaal

    Jan Weers

    Techniek werkt perfect Facturatie van nummer portering niet vooraf gemeld

    13 maart 2018

  • 8

    Scrum Academy

    Gert-Jan Danenberg

    Heldere klant verwachting, duidelijk en vriendelijk aan telefoon, en actiegericht. Top. Ik ervaar de kwaliteit van de verbinding matig, net alsof de verbinding niet goed genoeg is of er vanuit de maan gebeld wordt. Daar kan aan gewerkt worden.

    13 maart 2018

  • 10

    Camping de Banjer

    Hans Kruidhof

    12 maart 2018

  • 10

    Telecom Expert

    Robert Pollack / Telecom Expert

    Uitstekende service en prijs kwaliteit verhouding

    12 maart 2018

  • 9

    B.C.S.A.

    12 maart 2018

  • 9

    Organisatie Adviesbureau Schmitz

    Paul Schmitz

    Vlotte respons, persoonlijke reacties.

    9 maart 2018

  • 5

    Red je Pakketje B.V.

    Roan van Helvoort / Red je Pakketje

    Het werkt goed. Dashboard goed en logisch ingedeeld. Openingstijden ect.. goed aan te geven. Statistieken accuraat maken. (groot punt) Klantenservice minimalistische hulp, kan wat breder.

    9 maart 2018

  • 8

    Pro Sound Showproducties

    Pro Sound Showproducties

    8 maart 2018

  • 8

    Vasita Multicleaning

    Vasita Multicleaning

    Uitstekend services…. en voor ons bedrijf de juiste oplossing.. wij zijn zeer tevreden..

    6 maart 2018

  • 8

    Pactum BV

    Simon Leijendekker

    Vlotte afhandeling van vragen, flexibel in meedenken –

    6 maart 2018

  • 10

    Nilan Netherlands

    Chris

    4 maart 2018