De combinatie van feestdagen en de corona-lockdown maken het extra druk bij ons contactteam.
Klik hier voor onze handleidingen en antwoorden op de meestgestelde vragen. Fijne feestdagen en succes met thuiswerken!
Sinds oktober 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we 3900 reviews ontvangen met een 8.9 als gemiddeld cijfer.
-de hardware werd niet opgeleverd zoals belooft en voldoet niet aan de vooraf besproken eisen.
-de maandelijkse kosten zijn vele malen hoger dan bij onze vorige provider
Technische uitleg kan laagdrempeliger, maar misschien is de materie ook te ingewikkeld.
heb nog niks negatiefs kunnen vinden in de eerste weken
De app hapert soms met de 4G verbinding. Die mag wat stabieler.
Heb tot nu niet gebeld met Voys maar het eerste contact was prettig !
Heb tot nu niet gebeld met Voys maar het eerste contact was prettig !
Geen gevonden
Geen
geen
De Voys APP. De stabiliteit van hiervan (verbinding) laat soms nog wat te wensen over.
(het kan wsl niet anders) maar je krijgt telkens iemand anders aan de telefoon. Dus doe je je verhaal vaak dubbel. Maar desondanks, ben ik helemaal tevreden en zijn we als bedrijf heel happy met onze nieuwe telecomoplossing!
Alle basis telefonie werkt geweldig!! Nu zou het mooi zijn als verdere ontwikkelingen richting optimalisatie en telefonie v3 gaat. Zoals gebruikerschakeling op basis van locatie. Belplan opschalen ipv volgende stap doorlopen.
De belkwaliteit is niet wat ik er van verwacht had. Vooral via mijn iPhone valt er iet of nauwelijks te bellen, ook wanneer mijn wifi-verbinding perfect is.
onduidelijk over de belkosten althans voor mij.
Op dit moment nog geen (pas sinds 1 maand nieuwe gebruiker).