Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds oktober 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we 4000 reviews ontvangen met een 8.7 als gemiddeld cijfer.
8.7
  • 10

    Natuurbegraafplaats Venlo-Maasbree

    Tom Grubben

    binnen 10 minuten een werkende telefoonverbinding

    7 september 2017

  • 9

    Maar dan Anders

    Daan

    Er wordt supersnel gewerkt; ik was snel aangesloten en problemen werden snel geanalyseerd en opgelost. Daarnaast een vriendelijke en effectieve klantenservice. Top! De dienst is in de basisversie niet duur, maar als je gaat vergelijken op "extra’s" (denk: begroetingen, openingstijden, wachtmuziek, etc.) is het wel flink duurder dan sommige concurrenten.

    5 september 2017

  • 8

    DERMA RESORT

    DERMA RESORT

    4 september 2017

  • 10

    Aldon BV

    Richard 2TWENTYSCOOTER.nl

    4 september 2017

  • 8

    JC Borduring

    Jeroen Booijink / JC Borduring

    1 september 2017

  • 9

    Muon Nederland BV

    Gijs Jeulink

    31 augustus 2017

  • 8

    Nexio Projects Nederland

    Marc Roodhuyzen de Vries

    31 augustus 2017

  • 10

    Vloerglijders

    Tom Huigen

    Goede support, was zo ingesteld prijzig

    31 augustus 2017

  • 5

    Continents Fashion

    Edilson Poscool

    31 augustus 2017

  • 9

    Taverne Lambieck

    Jack Janssen

    goede sales, communicatie erg goed. Persoonlijke touch, visitekaartje per post is een hele sterke! Verder zeer bereikbaar en directe service. Overgang prettig en vlot geregeld. Het panel is zeer gebruikersvriendelijk. De app is eigenlijk overbodig want inloggen stelt niets voor.

    28 augustus 2017

  • 10

    Eelke Keersemaker

    28 augustus 2017

  • 7

    Kiwi Webgroep

    KIWI webgroep

    Snel geholpen. Klanten service vrijwel altijd bereikbaar.

    28 augustus 2017

  • 9

    Brunij Personeel BV

    Marion

    goed advies, snelle afhandeling, prima service

    25 augustus 2017

  • 8

    Venwoude

    Kees van de Guchte

    24 augustus 2017

  • 10

    Bakker Installaties

    Olaf Douma

    23 augustus 2017

  • 8

    Arend Traiteur

    Arend Swart

    Overzichtelijk product met goede begeleiding. De app werkt soms niet of blijft steken!

    22 augustus 2017

  • 10

    West Eye

    Cahit Tas

    Snel, duidelijk, behulpzaam en betaalbaar. Jammer van mijn vorige dure investering bij een ander bedrijf. Het zou fijn zijn als de voice-berichten ook via de account beluisterd konden worden.

    22 augustus 2017

  • 9

    Brad and George Ventures

    brad + george ventures bv

    22 augustus 2017

  • 10

    Stormachtig

    Stormachtig.nl

    Snel telefonisch contact na order Perfect geluid Mooie oplossing!

    18 augustus 2017

  • 9

    Stichting Code 043

    Rob van Dijk/Stichting Code043

    Vakkundige medewerkers (Al zagen ze soms meer beren op de weg dan er waren!) die het proces duidelijk maakten en zo de overgang zo probleemloos mogelijk hebben gemaakt

    17 augustus 2017

  • 8

    Coderr

    Rhenusone Rosalia

    Word netjes terug gebeld en problemen worden goed opgelost. De op maat gemaakte afspraken worden ook keurig nagekomen! – De app is helemaal top klein verbeter puntje en dat is op het moment dat je normaal aan het bellen bent en iemand belt je via de app. Dan krijg je daar geen notificatie van en ook geen gemiste oproep.

    17 augustus 2017

  • 10

    Suprevo

    Marco Brok

    Goed product en top service!

    16 augustus 2017

  • 9

    Moon ami

    Conny Moonen

    goed bereikbaar, meedenken

    16 augustus 2017

  • 10

    Consulex

    Consulex

    Het werkt super. Ik ben er blij mee. Vooral de openingstijden en sluitingstijden vind ik ideaal werken.

    15 augustus 2017

  • 8

    Obitus Uitvaartzorg

    Altijd even vriendelijk. Werkt perfect! Niks

    14 augustus 2017

  • 10

    Harrald Snater

    14 augustus 2017

  • 10

    Matrix

    Thijs Vaes

    Aandacht voor de klant en een goede en prettige opvolging van vragen door de account manager. Op communicatief gebied heeft Voys het voor elkaar.

    14 augustus 2017

  • 8

    Jouw Saldo

    Jouw Saldo

    Vriendelijke laagdrempelige communicatie

    8 augustus 2017

  • 9

    Mediamoose

    Gert-Jan

    Goed bereikbaar en helpen je graag met eventuele problemen. Daarnaast een goede prijs/kwaliteitverhouding Ik zou een aantal keer teruggebeld worden, dat is echter niet altijd conform afspraak gebeurd. Er werd wel netjes excuus aangeboden.

    8 augustus 2017

  • 10

    LCJ Corporate Finance BV

    Robert-Jan | LCJ Corporate Finance

    8 augustus 2017