De combinatie van feestdagen en de corona-lockdown maken het extra druk bij ons contactteam.
Klik hier voor onze handleidingen en antwoorden op de meestgestelde vragen. Fijne feestdagen en succes met thuiswerken!
Sinds oktober 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we 3900 reviews ontvangen met een 8.9 als gemiddeld cijfer.
Geen.
Geen
op een paar kleine puntjes bij de software een iets duidelijkere handleiding/informatie toevoegen.
geen
Maak machine-2-machine nummer bereikbaar via de trunk
Niet echt...
Telefonie over internet werkt nog niet zo goed als gewone telefonie.
Sneller terugbellen bij calamiteiten
nog niet van toepassing.
Ik mis adresboek in 4G APP op Android toestel, daarnaast is ook over 4G de kwaliteit niet altijd even goed. In de huidige tijd bevreemd het mij dat WIFI niet stabiel kan draaien, bij mijn opdrachtgever bellen we allemaal met een softfone van Jabra via wifi en die kwaliteit is absoluut beter!
Design kan flashier/mooier (zoals website). Ik mis wat kleur.
Je kunt niet zien of de app actief is.
Krijg ik nog een net rapport per maand?
Naamherkenning is in de App nog te verbeteren...