Supergoed nieuws dat veel klanten hun deuren weer kunnen openen. Dit zorgt wel voor wat extra drukte bij ons supportteam. Heb je vragen over het instellen, kijk dan eerst even op deze hulppagina. Kom je er niet uit, dan helpen we je natuurlijk graag.
Sinds oktober 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we 4000 reviews ontvangen met een 8.9 als gemiddeld cijfer.
Alles kost extra
Naast het wat irritante taalgebruik (“klantgeluk” noemen ze de helpdesk) kost echt alles extra (extra voipaccount voor je mobiele app, voor je softphone), werkt de mobiele app erg slecht en is er geen centraal telefoonboek.
Helemaal goed. behalve dat de telefoon uitval vertoond
Ik ben teverden over de mogelijkheden die mijn aansluiting biedt. Langzamerhand begint het in te dalen wat er allemaal mogelijk is.
Wel heb ik een aanmerking. Mijn telefoon, welke ik via Voys heb aangeschaft , valt is op de hoorn. Ik hoor de klant dan even niet meer en rammelend aan het snoer komt de verbinding weer.
vriendelijk en effectief
Een snelle gastvrije inschrijving bij Voys gehad. Binnen 10 minuten aan de slag kunnen en een meer dan vriendelijke klantenservice. Een aanrader dus!
Positief. Uitstekende klantenservice.
Makkelijk bestellen, super service, werkt gewoon.
Perfecte telecom-oplossing
Zo sceptisch als ik was voordat wij in zee gingen met Voys, zo gelukkig ben ik nu! Het vergde wel een goede voorbereiding maar op de dag van portering werkte alles in keer. Alles is te vinden op de hulp-pagina’s. Het programmeren van een belplan is eenvoudig, mits je een beetje van programmeren weet. Een meer uitgebreide help-pagina over dit onderwerp zou mooi zijn.
Door zowel de accountmanager als de helpdesk wordt je vriendelijk te woord gestaan. Freedom is een duidelijk pakket waar je echt alles zelf kan instellen. Erg blij met de oplossing van Voys!
Fantastisch
Fijne organisatie, goede uitleg en perfecte software.
Zeer goed en vriendelijke medewerkers!
Goed geholpen, snelle service en heb er een mooi telefoon nummer aan over gehouden.
Prima
Verhuizing van andere provider ging soepel en diensten werken prima
Gebruiksvriendelijk en eenvoudig te installeren
Na een lange aanloop overgestapt en dit hadden we zeker eerder moeten doen. Mogelijkheden te over om alles naar eigen wens in te stellen en goede klantenservice en duidelijke informatie vanuit Voys.
top
goede service etc
Alles snel geregeld en goed persoonlijk contact
Ik heb geen verstand van techniek en was daarom zeer blij met de hulp vanuit Voys om ons abonnement op te starten en te installeren. Je hebt persoonlijk contact met mensen die weten waar ze over praten. Erg fijn.
Goede provider met oog voor detail!
Het omzetten van de ISDN naar VOIP telefonie is goed verlopen. De begeleiding hierin was persoonlijk en duidelijk. Zeker een aanrader!
Goede telefoonoplossing
Goede en betaalbare telefoon oplossing alleen de app en kwaliteit van het bellen verdiend nog verbetering.
De overgang naar Voys is goed verlopen!
De overgang naar Voys is goed verlopen.
Helaas hebben we nog wel 2 extra basisstations nodig om goed bereik te hebben in de school (hier kan Voys niets aan doen).
Na plaatsing hopen we deze week overal goed bereik te hebben.
Perfect wat een goede en snelle service!
Gewoon heel goed. Direct contact met steeds dezelfde. Waren alle organisaties maar zo klantvriendelijk. Een voorbeeld voor anderen.
De Apple-app heeft nog een aantal bugs die verbeterd kunnen worden.
Iets uitgebreidere auto-provisionings mogelijkheden zou wel fijn zijn. Met ook toevoeging van het populaire Yealink T48S toestel.
Vooraf contact opnemen met de te overnemen nummers VOIP van aanbieder. En dit schriftelijk vast te laten leggen.
Eigenlijk is alles perfect verlopen.
Het zou erg fijn zijn als de voicemail met 1 druk op de knop kan worden in of uitgeschakeld. Nu moeten hier allerlei constructies voor worden bedacht via het belplan.
ik zou de beheeromgeving aanzienlijk vereenvoudigen