Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we meer dan 4000 reviews ontvangen met een 8.8 als gemiddeld cijfer.
8.8
  • 10

    Andeweg kopij

    Lou

    Gebruikersvriendelijk en snel werkend te krijgen zonder enige hulp! Na een paar weken vol irritaties, veroorzaakt door bedrijven als KPN, T-Mobile, de Belastingdienst en allerlei andere grote namen, maakte Voys me blij. Dit werkt wél! Dit bedrijf geeft wél advies en service! Met een vriendelijke toon! Dit bedrijf past bij mij!

    9 januari 2020

  • 10

    Onderweegs in Italië

    Dennis

    Werkt zoals verwacht Installeren met behulp van Voys ging zoals gepland. Bellen werkt prima.

    17 december 2019

  • 9

    Schildersbedrijf J. Schipper

    Vincent

    Makkelijk in gebruik Als ondernemer als het altijd zoeken naar de juiste manier van bereikbaarheid. Met Voys ben je eigenlijk altijd bereikbaar als je dat wenst. Doorschakelen van vast naar mobiel en voicemail is eenvoudig in te stellen.

    16 december 2019

  • 9

    EIC BV

    Dries

    Prima en snelle service! Snel inzetbare telefonie voor superscherpe prijzen. Gebruiksgemak zeer hoog.

    4 december 2019

  • 9

    Beauty Trading BV

    Robin

    Prima geregeld conform verwachting

    Prima snelle levering. Makkelijk te configureren volgens de handleiding. Support is goed, vragen worden snel beantwoord.

    19 november 2019

  • 10

    Multisprint Reclame

    Siert

    geweldig

    geweldig, behulpzaam vriendelijk personeel die je overal meer helpt als je vragen hebt. Binnen een week na aansluiting was er storing met de internet verbinding. Meteen de app ingeschakeld zodat mijn klanten hier geen last van hadden. In 1 woord fantastisch!!!

    14 november 2019

  • 3

    John

    Alles kost extra

    Naast het wat irritante taalgebruik (“klantgeluk” noemen ze de helpdesk) kost echt alles extra (extra voipaccount voor je mobiele app, voor je softphone), werkt de mobiele app erg slecht en is er geen centraal telefoonboek.

    27 oktober 2019

  • 8

    Hoving Duurzaam

    Gerard Hoving

    Helemaal goed. behalve dat de telefoon uitval vertoond

    Ik ben teverden over de mogelijkheden die mijn aansluiting biedt. Langzamerhand begint het in te dalen wat er allemaal mogelijk is. Wel heb ik een aanmerking. Mijn telefoon, welke ik via Voys heb aangeschaft , valt is op de hoorn. Ik hoor de klant dan even niet meer en rammelend aan het snoer komt de verbinding weer.

    15 oktober 2019

  • 10

    van den adel

    niek

    vriendelijk en effectief

    Een snelle gastvrije inschrijving bij Voys gehad. Binnen 10 minuten aan de slag kunnen en een meer dan vriendelijke klantenservice. Een aanrader dus!

    14 oktober 2019

  • 8

    Anderz makelaar Groningen

    Martin

    Positief. Uitstekende klantenservice.

    Makkelijk bestellen, super service, werkt gewoon.

    10 oktober 2019

  • 9

    Luminext BV

    Ron

    Perfecte telecom-oplossing

    Zo sceptisch als ik was voordat wij in zee gingen met Voys, zo gelukkig ben ik nu! Het vergde wel een goede voorbereiding maar op de dag van portering werkte alles in keer. Alles is te vinden op de hulp-pagina’s. Het programmeren van een belplan is eenvoudig, mits je een beetje van programmeren weet. Een meer uitgebreide help-pagina over dit onderwerp zou mooi zijn. Door zowel de accountmanager als de helpdesk wordt je vriendelijk te woord gestaan. Freedom is een duidelijk pakket waar je echt alles zelf kan instellen. Erg blij met de oplossing van Voys!

    7 oktober 2019

  • 10

    Jouw Zutphen

    Valentijn

    Fantastisch

    Fijne organisatie, goede uitleg en perfecte software.

    3 oktober 2019

  • 10

    Nico

    Zeer goed en vriendelijke medewerkers!

    Goed geholpen, snelle service en heb er een mooi telefoon nummer aan over gehouden.

    2 oktober 2019

  • 10

    Pedja

    Prima

    Verhuizing van andere provider ging soepel en diensten werken prima

    30 september 2019

  • 8

    Petra

    Gebruiksvriendelijk en eenvoudig te installeren

    Na een lange aanloop overgestapt en dit hadden we zeker eerder moeten doen. Mogelijkheden te over om alles naar eigen wens in te stellen en goede klantenservice en duidelijke informatie vanuit Voys.

    26 september 2019

  • 10

    dm deals

    martin

    top

    goede service etc

    25 september 2019

  • 9

    Het Arbeidsdeskundig Collectief

    Stephan

    Alles snel geregeld en goed persoonlijk contact

    Ik heb geen verstand van techniek en was daarom zeer blij met de hulp vanuit Voys om ons abonnement op te starten en te installeren. Je hebt persoonlijk contact met mensen die weten waar ze over praten. Erg fijn.

    25 september 2019

  • 8

    Amcor

    Luuk Janssen

    Goede provider met oog voor detail!

    Het omzetten van de ISDN naar VOIP telefonie is goed verlopen. De begeleiding hierin was persoonlijk en duidelijk. Zeker een aanrader!

    24 september 2019

  • 7

    Francis

    Goede telefoonoplossing

    Goede en betaalbare telefoon oplossing alleen de app en kwaliteit van het bellen verdiend nog verbetering.

    23 september 2019

  • 8

    CSBO Fiduciaschool

    G.

    De overgang naar Voys is goed verlopen!

    De overgang naar Voys is goed verlopen. Helaas hebben we nog wel 2 extra basisstations nodig om goed bereik te hebben in de school (hier kan Voys niets aan doen). Na plaatsing hopen we deze week overal goed bereik te hebben.

    23 september 2019

  • 10

    Albert

    Perfect wat een goede en snelle service!

    Gewoon heel goed. Direct contact met steeds dezelfde. Waren alle organisaties maar zo klantvriendelijk. Een voorbeeld voor anderen.

    20 september 2019

  • 10

    Smulders Beheer BV

    John

    20 september 2019

  • 6

    Zeilschool Midden Nederland

    Amber Linders

    18 september 2019

  • 9

    ProWorks

    Raymond

    16 september 2019

  • 10

    Coebergh Communicatie

    Maartje Meijer

    Zo beschikbaar en behulpzaam! De Apple-app heeft nog een aantal bugs die verbeterd kunnen worden.

    20 juni 2019

  • 8

    711Rent

    Floris

    Klantcontact en support zeer snel, kundig en vriendelijk! Tot nog toe technisch geen enkele issues. Iets uitgebreidere auto-provisionings mogelijkheden zou wel fijn zijn. Met ook toevoeging van het populaire Yealink T48S toestel.

    20 juni 2019

  • 9

    Zeelen rijwielverhuur

    Marieke Zeelen

    klantvriendelijk, snel en goede service

    17 juni 2019

  • 8

    Firecare Brandwerende Technieken B.V.

    Wim Fokker

    Voys heeft adequaat gereageerd op onze vorige VOIP aanbieder aangaande de overdracht van aansluitingen. Vooraf contact opnemen met de te overnemen nummers VOIP van aanbieder. En dit schriftelijk vast te laten leggen.

    15 juni 2019

  • 8

    Evers beschermingsbewind

    Evers beschermingsbewind

    Vriendelijk contact, bij een onduidelijkheid aan mijn kant werd alles geduldig en duidelijk uitgelegd.

    12 juni 2019

  • 10

    Wittig

    Wittig

    Zeer over te spreken. Goede en duidelijke uitleg en communicatie via zowel telefoon als mail. Goede bevestigingsmails waar over nagedacht is vanuit de klant. Denken goed met je mee. Eigenlijk is alles perfect verlopen.

    12 juni 2019