De combinatie van feestdagen en de corona-lockdown maken het extra druk bij ons contactteam.
Klik hier voor onze handleidingen en antwoorden op de meestgestelde vragen. Fijne feestdagen en succes met thuiswerken!
Sinds oktober 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we 3900 reviews ontvangen met een 8.9 als gemiddeld cijfer.
Geluidskwaliteit bellen met app zou wel wat beter kunnen (kan ook aan mijn internet liggen).
Volgt heel snel op (soms te snel).
We "kregen" cisco bureautoestel met monochroom schermpje met engelstalige software......ja, dat was wel een stapje achteruit. Maar het werkt wel prima. Had wellicht meer keus willen hebben.
De interface van het belplan zou naar mijn mening versimpeld kunnen worden en het programmeren van de VOIP toestellen (Gigaset) vond ik vrij pittig.
Onderling lijken collega's niet goed met elkaar af te stemmen. Afspraken die met de een zijn gemaakt weet de ander niet. Dit zorgde tot een paar keer toe tot verwarring en wat vervelende momenten. Inmiddels is alles nog steeds niet op de rit. (doorkiesnummers)
Niet de goedkoopste, maar je krijgt er boven verwachting voor terug.
Het zou mooi zijn dat de DND optie zo toegepast zou kunnen worden dat wanneer deze aangezet wordt op het toestel dat achter de schermen in het account wordt gemerkt als "Niet bereikbaar".
En dat wanneer er op het desktop toestel of in de mobiele app de DND eraf wordt gehaald dat dit ook herkend wordt in het account en de lijn direct beschikbaar komt.
Nummer kunnen kiezen