De combinatie van feestdagen en de corona-lockdown maken het extra druk bij ons contactteam.
Klik hier voor onze handleidingen en antwoorden op de meestgestelde vragen. Fijne feestdagen en succes met thuiswerken!
Sinds oktober 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we 3900 reviews ontvangen met een 8.9 als gemiddeld cijfer.
geen
Geen
Op technisch gebied is het nog een beetje zoeken. Wat we vooral missen is dat op de handsets geen lijst van beantwoorde en gemiste oproepen meer te vinden is.
de gang van zaken met nummerportering voor nieuwe klanten duidelijker maken.
Niet veel. Het is een goed en goed geprijsd product. De app is wat onoverzichtelijk - maar de ondersteuning lost dat eigenlijk meteen op door een eventuele vraag naar tevredenheid te behandelen. De verbinding via WiFi is niet altijd goed, 4G werkt vaak beter. De app geeft dit zelf ook aan.
de een heeft meer verstand van zaken dan de ander, wees niet bang om door te verbinden. Systeem heeft erg veel opties, daarom soms wel ingewikkeld
toch een beetje bereikbaarheid in spreken en terug bellen verkt wel maar gaat dan toch vaak een dag of 2 overheen
Ik heb nu twee Voys-accounts, maar liever had ik een sip-trunk met twee nummers. Maar dat laatste werkt blijkbaar niet op een Fritz!Box7490, waarbij partijen voor de schuldvraag naar de ander wijzen.
Zet max. 3 producten naast elkaar voor de klant en laat klant kiezen welk toestel hij afneemt.
op dit momemt geen
Iets meer uitleg bij de website, voor de iets minder intuïtief werkende gebruikers zoals ik
bij lokaal bellen moet toch kengetal ingevoerd, hoefde bij mijn vorige VoIP provider niet. Geen mogelijkheid voor een bel bundel aan te schaffen of af te kopen.
De specifieke details omtrent VOIP iets duidelijker op de site zetten is wenselijk. (In mijn geval het duidelijk krijgen dat je met één client slechts op één apparaat tegelijk kan werken, in plaats van één account te hebben waarmee je tegelijk vast en mobiel bent ingelogd)
Tot nu toe geen.