Blog

Achter de horizon

Brenda Kamminga
op 25 april 2017

Over

Eerder schreef ik

Een paar jaar terug vertrokken alle Voys collega’s naar Spanje om aan te tonen dat locatie onafhankelijk werken echt mogelijk is. Omdat de telefonie van Voys volledig via het internet gaat, gebruikten we ons ‘vaste’ 050-nummer gewoon in Spanje. Daarmee is locatie onafhankelijk bellen wel heel gemakkelijk.  De komende weken vertellen we je graag het verhaal van filmmakers Marnix Smalbil en Martijn […]

Meer lezen


Optimaal bereikbaar 1: Fallback

Joris Beltman
op 24 april 2017

Optimaal bereikbaar Als je als ondernemer optimaal bereikbaar bent, levert dat je klanten op. Bellende klanten zijn klanten die direct tot actie willen overgaan. Daarom is het belangrijk om je telefonie optimaal in te richten. Optimaal bereikbaar zijn is wat anders dan altijd bereikbaar zijn. Je wilt als ondernemer namelijk niet altijd de telefoon opnemen, maar je wilt wel dat […]

Meer lezen


Fouten maken is verplicht

Brenda Kamminga
op 20 april 2017

Over

Eerder schreef ik

De nieuwe communicatieadviseur heeft een grote fout gemaakt in een belangrijk artikel, maar het is al gepubliceerd. Wat doe je als manager? Word je boos of zie je juist de waarde in van een fout? Fouten maken mag bij Voys. Sterker nog: het is verplicht. Graag vertel ik je waarom we dat zo belangrijk vinden en waarom ik denk dat […]

Meer lezen


Zo stel je je telefonie in voor de Paasdagen

Joris Beltman
op 13 april 2017

Het is bijna Pasen. Om te zorgen dat je onbezorgd in je Paashaaspak kan rondhuppelen en eieren kan gaan verstoppen, moet je eerst even de bereikbaarheid van je bedrijf aanpassen. Zo maak je je telefonie Paashaasproof Openingstijden De Module Openingstijden is bijna onmisbaar. Deze zorgt ervoor dat je bereikbaarheid op basis van tijd wordt aangepast. Zo kun je er bijvoorbeeld van […]

Meer lezen


De Voys 4G app voor Android is verbeterd

Joris Beltman
op 4 april 2017

De Voys 4G app voor Android heeft een belangrijke update gekregen. De afgelopen maanden hebben we flink wat feedback van onze Android-gebruikers gekregen. Veel van die feedback heeft ons app-development team verwerkt in deze update. Deze updates en bugfixes zitten er in versie 4.1: Toegevoegde updates: Door een nieuwe instelling wordt 4G altijd gebruikt bij een nieuw gesprek. Dit doen we […]

Meer lezen


Een kijkje achter de Antwerpse schermen

Joris Beltman
op 29 maart 2017

Al bijna twee jaar heeft de Belgische tak van Voys een kantoor in Antwerpen. Daar adviseren onze Vlaamse collega’s Eva en Nina ondernemers over hun telefonische bereikbaarheid. Steven, de initiator van het Voys België project, helpt de dames waar nodig en is ook regelmatig in Antwerpen te vinden. Zo nu en dan komen ook andere collega’s van Voys een kijkje […]

Meer lezen


Hackathon report: Hoe we Groningen Airport Eelde aantrekkelijker maken voor de zakelijke reiziger

Joris Beltman
op 1 maart 2017

Op nog geen vijftien kilometer afstand van Groningen ligt Groningen Airport Eelde. (GAE) Het is voor noorderlingen die op vliegvakantie willen fantastisch dat je een luchthaven zo dicht in de buurt hebt. Ook voor de zakelijke reiziger is het handig, want tegenwoordig is er een hub naar Kopenhagen, waardoor je via Eelde op nagenoeg elke wereldbestemming kunt vliegen. Toch weten […]

Meer lezen


Pacman at work

Zoë Prevoo
op 20 februari 2017

Over

Eerder schreef ik

    Je opent de doos, je haalt het toestel eruit en sluit hem aan op je netwerk. De stekker gaat in het stopcontact. Het toestel licht op: groene lampjes. Je bent bereikbaar. Wij vinden het heel belangrijk  dat onze klanten gebruiksgemak ervaren. Daarom configureren wij alle toestellen die wij leveren. Dit betekent dat je als klant niet meer je toestel hoeft in […]

    Meer lezen


    De Voys 4G App met Callkit-integratie

    Joris Beltman
    op 14 februari 2017

    We hebben prachtig nieuws voor onze klanten die een iPhone gebruiken. Donderdag lanceren we de nieuwste versie van de Voys 4G App. Deze versie heeft Callkit-integratie en dat zorgt ervoor dat bijna alle feedback die we kregen over de app in één keer verholpen kon worden. Callkit-integratie In de nieuwste software van de iPhone, iOS10, zit Callkit. Hierdoor kunnen wij zeer […]

    Meer lezen


    Flexibeler bereikbaar met de verbeterde gebruikers-feature

    Joris Beltman
    op 10 februari 2017

    Het is update time! Freedom, ons online telefonieplatform, maken we voor elke ondernemer zo vriendelijk mogelijk. De laatste tijd zijn we bezig geweest om het platform meer userbased te maken. Dit doen we zodat individuele gebruikers eenvoudiger hun bereikbaarheid kunnen beheren. De oude situatie De gebruikers-feature werd bij het instellen van de telefonie weinig gebruikt (slechts door 2% van onze gebruikers), […]

    Meer lezen