Pacman at work

Zoë Prevoo
op 20 februari 2017

Over

Eerder schreef ik

    Je opent de doos, je haalt het toestel eruit en sluit hem aan op je netwerk. De stekker gaat in het stopcontact. Het toestel licht op: groene lampjes. Je bent bereikbaar. Wij vinden het heel belangrijk  dat onze klanten gebruiksgemak ervaren. Daarom configureren wij alle toestellen die wij leveren. Dit betekent dat je als klant niet meer je toestel hoeft in […]

    Meer lezen


    De Voys 4G App met Callkit-integratie

    Joris Beltman
    op 14 februari 2017

    We hebben prachtig nieuws voor onze klanten die een iPhone gebruiken. Donderdag lanceren we de nieuwste versie van de Voys 4G App. Deze versie heeft Callkit-integratie en dat zorgt ervoor dat bijna alle feedback die we kregen over de app in één keer verholpen kon worden. Callkit-integratie In de nieuwste software van de iPhone, iOS10, zit Callkit. Hierdoor kunnen wij zeer […]

    Meer lezen


    Flexibeler bereikbaar met de verbeterde gebruikers-feature

    Joris Beltman
    op 10 februari 2017

    Het is update time! Freedom, ons online telefonieplatform, maken we voor elke ondernemer zo vriendelijk mogelijk. De laatste tijd zijn we bezig geweest om het platform meer userbased te maken. Dit doen we zodat individuele gebruikers eenvoudiger hun bereikbaarheid kunnen beheren. De oude situatie De gebruikers-feature werd bij het instellen van de telefonie weinig gebruikt (slechts door 2% van onze gebruikers), […]

    Meer lezen


    Shit, weer storing!

    Joris Beltman
    op 9 februari 2017

    Update 12/02/2017 Onderstaand blog schreef ik op donderdagmiddag. “Nu mag het niet nog een keer fout gaan”, dacht ik. Ik hoopte dat stukje karma met mijn blog af te dwingen. Helaas bleek dat niet het geval. Vrijdagmiddag hadden we weer een storing op ons platform. We wisten exact wat de oorzaak was. Ook deze storing kwam voort uit het onderhoud […]

    Meer lezen


    DDoS-aanval

    Joris Beltman
    op 1 februari 2017

    Vandaag was het de tweede keer in vijf dagen dat de servers van onze telefoniecentrale een DDoS aanval te verwerken kregen. Graag leggen we even kort uit hoe dit kan, hoe we ze voorkomen en delen we ons vermoeden dat dit niet de laatste keer is de komende tijd. Wat is een DDoS-aanval Bij een DDoS-aanval wordt een zeer grote […]

    Meer lezen


    Een eerlijk verhaal over versleuteld bellen

    Mark Vletter
    op 11 januari 2017

    De afgelopen maanden zijn we druk bezig geweest om versleuteld bellen (encrypted bellen) op ons Freedom telefonieplatform mogelijk te maken. Dat was niet makkelijk want ieder telefoontoestel – en er zijn heel veel verschillende toestellen aangesloten op ons platform – gaat namelijk op een andere manier om met de technische ‘standaard’. Dit artikel geeft duidelijkheid over de mogelijkheden en onmogelijkheden […]

    Meer lezen


    Stem op Voys als National Champion bij de European Business Awards

    Joris Beltman
    op 9 januari 2017

    De European Business Awards Elk jaar vinden de European Business Awards plaats. Deze awards gaan naar de mooiste en meest innovatieve bedrijven van Europa. Wij zijn supertrots, want dit jaar is Voys één van de kanshebbers om Nederland te representeren als National Champion in de categorie Entrepeneur of the Year. Wij zouden het geweldig vinden om als Nederlandse inzending in […]

    Meer lezen


    Welkom in 2017

    Joris Beltman
    op 4 januari 2017

    Het lijkt nog maar een paar weken geleden, maar het zijn er 52. Zoveel weken geleden schreven we ‘Welkom in 2016’. Daarin keken we terug op 2015 en vooruit naar 2016. Nu zijn we een jaar verder en kijken we terug op 2016 en vooruit naar 2017. Hoewel dit lijkt een hoog ‘eat-sleep-rave-repeat’-gehalte te hebben, is dit verre van waar. […]

    Meer lezen


    Stel je openingstijden in voor de feestdagen!

    Anniek Ottens
    op 20 december 2016

    De feestdagen komen er weer aan! Om rustig te kunnen genieten van alle gezelligheid, is het verstandig om nog even kritisch te kijken naar je belplan. Je wilt immers niet gestoord worden als jij je vol overgave stort op de kerstkransjes, glühwein en rollades. Stel daarom je openingstijden en meldingen in. Openingstijden & meldingen Is jouw bedrijf tijdens de kerstdagen gesloten, […]

    Meer lezen


    Voys en Omapost kerstactie

    Joris Beltman
    op 19 december 2016

    Als telecomprovider is het ons streven om mensen zo eenvoudig mogelijk met elkaar in contact te brengen. Tegenwoordig maken mensen ook vaak verbinding met elkaar door via alle social media op smartphones berichten te sturen om zo op de hoogte te blijven van elkaars leven. Helaas worden de senioren nog wel eens vergeten omdat het moeilijker is om snel in contact […]

    Meer lezen