All you can… VoIP!

auteursafbeelding
Joris
11 april 2013 Clock 4 min
Image placeholder

Aanvullende VoIP-diensten nu ook in voordeelpakketten af te nemen.

Bij Voys kun je naast je telefoonnummers en (VoIP) aansluitingen extra modules afnemen. Zaken als keuzemenu’s, meldingen of openingstijden kun je per dag aan en uit zetten. Per 1 april bieden we deze aanvullende modules ook aan in voordeelpakketten. Deze pakketten bevatten combinaties van de meest gekozen modules en maken je organisatie beter bereikbaar. Bovendien zijn voordeelpakketten (vanzelfsprekend) voordeliger dan de losse modules samen.

Bestaande klanten van Voys profiteren direct: wanneer je de verschillende modules, die nu ook zijn gecombineerd in een voordeelpakket, al los bij ons afneemt, dan worden de maandelijkse vaste kosten automatisch aangepast aan de pakketprijzen.

De keuze is reuze

Je kunt kiezen uit drie verschillende voordeelpakketten: Basis, Uitgebreid en Compleet. Je schaft één pakket aan, onafhankelijk van het aantal VoIP accounts en telefoonnummers dat je al hebt. Dus of je nu één VoIP account en één telefoonnummer hebt of 20 VoIP accounts en nummers: in beide gevallen betaal je dezelfde maandelijkse pakketprijs.

Klanten die nu de losse modules Meldingen en Openingstijden afnemen bij Voys gaan automatisch de prijs van een Basis voordeelpakket betalen. Mocht je als bestaande klant momenteel één module afnemen en heb je interesse om je diensten uit te breiden, neem dan contact op met je accountmanager. Jullie zoeken dan samen uit welk pakket het best bij jouw organisatie past.

Wat zijn de verschillen?

Overzicht Voordeelpakketten

Basis
  • € 7,50 per maand
  • Eenmalige kosten€ 30,-
  • Hosted centrale functies
  • Meldingen + Openingstijden
  • Keuzemenu
  • Extra diensten+ Telefonisch vergaderen
    + Wachtrijen
    + Webkoppelingen
    + Netnummer- en postcoderoutering (bijvoorbeeld een 070 nummer)
    + Meeluisteren
Uitgebreid
  • € 20,- per maand
  • Eenmalige kosten€ 80,-
  • Hosted centrale functies
  • Meldingen + Openingstijden
  • Keuzemenu
  • Extra diensten+ Telefonisch vergaderen
    + Wachtrijen
    + Webkoppelingen
    + Netnummer- en postcoderoutering
    + Meeluisteren
Compleet
  • € 37,50 per maand
  • Eenmalige kosten€ 150,-
  • Hosted centrale functies
  • Meldingen + Openingstijden
  • Keuzemenu
  • Extra diensten+ Telefonisch vergaderen
    + Wachtrijen
    + Webkoppelingen
    + Netnummer- en postcoderoutering
    + Meeluisteren

Basis voordeelpakket

Het Basis pakket bestaat uit functionaliteiten die de bereikbaarheid van je organisatie direct ten gunste komen, namelijk de module Meldingen en de module Openingstijden. Met deze modules kun je klanten informeren over de tijden waarop je organisatie geopend is en zorg je ervoor dat de beller buiten openingstijden een ingesproken bericht te horen krijgt. Met de module Meldingen kun je onbeperkt meldingen toevoegen aan je belplan. Dat betekent dat je bijvoorbeeld ook een welkomstbericht, een persoonlijke Voicemail, of een melding dat je met de feestdagen gesloten bent, kunt toevoegen.

Wat kost dat?

Kies je voor het Basis pakket, dan betaal je daarvoor éénmalig € 30,00 en maandelijks € 7,50 naast de kosten van je VoIP accounts en je telefoonnummers. Dat betekent dat je voor een telefonie oplossing met één VoIP account en één nummer inclusief Basis pakket minder dan € 15,00 per maand kwijt bent aan vaste kosten. Daar bovenop komen uiteraard je gesprekskosten

Uitgebreid voordeelpakket

Dit pakket bevat naast de module Openingstijden en de module Meldingen ook nog de module Keuzemenu. Met deze module geef je de beller de mogelijkheid om door middel van een keuzemenu direct bij de juiste persoon of afdeling uit te komen. Het keuzemenu kan desgewenst opgebouwd worden naar meerdere lagen. Voys raadt echter aan het aantal keuzes voor de klant te beperken, aangezien het voor de klant prettiger is om zo snel mogelijk iemand aan de lijn te krijgen. Een oerwoud aan keuzemogelijkheden komt de klantgerichtheid immers niet ten goede.

Wat kost dat?

Voor een Uitgebreid pakket betaal je éénmalig € 80,- en per maand € 20,- aan vaste kosten, naast de kosten van je VoIP account(s), je telefoonnummer(s) en je gesprekskosten.

Compleet voordeelpakket

Met dit pakket ben je verzekerd van een optimale telefonie oplossing. Het Compleet pakket bevat alle functionaliteiten die Voys op dit moment kan bieden op het gebied van hosted telefonie. Dat betekent dat je beschikt over zowel de modules Meldingen, Openingstijden en Keuzemenu als ook over functionaliteiten als Telefonisch vergaderen, Wachtrijen, Webkoppelingen, Netnummer- en postcoderoutering en dat je de mogelijkheid hebt om mee te luisteren met bijvoorbeeld je collega.

En ontwikkelen wij prachtige nieuwe Modules die je telefonie nog toegankelijker maken? Dan behoren deze natuurlijk ook direct tot je Compleet pakket. Als je dus voor het Compleet pakket bij Voys kiest, ben je altijd verzekerd van een complete telefonie oplossing.

Wat kost dat?

Voor een Compleet pakket betaal je eenmalig een bedrag van € 150,- en maandelijks een bedrag van slechts € 37,50. Daar bovenop komen natuurlijk wel de kosten van je VoIP account, je telefoonnummer en je gesprekskosten. Heb je één VoIP account (€ 5,- p.m.), één telefoonnummer (€ 2,- p.m.) en een Compleet pakket dan betaal je dus € 44,50 per maand aan vaste kosten.

Alles in eigen beheer

BeheeromgevingDe beveiligde online beheeromgeving van Voys

Ook voor de voordeelpakketten geldt dat je alles zelf kunt aanpassen, toevoegen en verwijderen in je veilige online beheeromgeving . Op die manier heb je altijd zelf de controle over je telefonie oplossing. En heb je bijvoorbeeld alleen de module Meldingen en voeg je de module Openingstijden daar aan toe, dan ga je automatisch de prijs van het Basis pakket betalen (en niet de prijs van de twee losse modules). Ons systeem herkent je wijziging automatisch waardoor ook de aansluitkosten van het pakket worden gecompenseerd met de aansluitkosten die je al eerder hebt betaald voor de losse modules. Had je bijvoorbeeld al de module Openingstijden en voeg je daar de module Meldingen aan toe (= Basis pakket), dan worden de aansluitkosten die je al hebt betaald in mindering gebracht van de aansluitkosten van het Basis pakket. Je hoeft dan slechts €10,- aansluitkosten bij te betalen (in plaats van de €20,- aansluitkosten die je anders betaalt voor een losse module). Zo weet je zeker dat je nooit teveel betaalt.

Wil je je diensten uitbreiden of wil je weten of een pakket voor jou voordeliger is, neem dan contact op met je accountmanager. Hij of zij staat voor je klaar en kan je alles vertellen over de verschillende modules en de mogelijkheden voor jouw organisatie.

Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Een man met een glimlach staat aan een verstelbaar bureau in een licht en modern kantoor. Hij draagt een mosterdkleurige trui en een koptelefoon met microfoon. Achter hem zitten collega's geconcentreerd achter hun computerschermen. Het kantoor is voorzien van grote ramen waardoor natuurlijk daglicht binnenstroomt en is aangekleed met levendige kamerplanten, wat een frisse uitstraling geeft aan de werkruimte.

Van 23 april 2024

Combineer Voys Reach en Voys Pulse: zo creëer je de beste klantervaring

Van 19 maart 2024

Efficiënter bellen met Call control – beter klantcontact in minder tijd