1 minuten leestijd

Back to normal

Geplaatst op 17 oktober 2014

Een korte terugblik op een fantastische week

Inmiddels zijn we alweer een dikke week terug uit Girona. “Everything turned to normal”, behalve dat we maar niet kunnen wennen aan het koude weer hier in Nederland. Lagen we vorige week nog met 28 graden en gestrekte benen op een bedje naast het zwembad; vandaag hebben we onze bruine benen in een warme spijkerbroek gestoken en zijn de slippers verruild voor gevoerd schoeisel.

Mooie actie!

Wat was het een mooie week in Spanje. Alles verliep vlekkeloos, we hebben enorm veel lol met elkaar gehad en ook flink wat aandacht gekregen voor onze actie. Het is dan ook geen alledaagse kost; een bedrijf dat haar spullen pakt en voor een week 1279 km verderop met elkaar gaat werken.

“Wie wil dat nou niet?!”

Zo droomde Roderick Veelo tijdens de nieuwsuitzending van RTLZ (vanaf 5:12) even weg toen hij ons tijdens een van de pauzes in het zwembad zag plonsen. “Wie wil dat nou niet?”, vroeg hij zich hardop af. Paul Laseur van BNR radio was op zoek naar smeuïge verhalen over onze reis en vroeg in zijn programma ‘Zaken doen met’ of er écht niets fout was gegaan tijdens onze week in Spanje. “Geen enkele zeurkous die vervelend deed?”, vroeg hij collega Mark Vletter. Helaas Paul, we hebben het écht alleen maar heel erg leuk gehad. Bovendien vonden wij de actie op zich al smeuïg genoeg!

BNR

Heel veel aandacht!

Ook het Dagblad van het Noorden was enthousiast en plaatste zowel op hun website, als in de krant een uitgebreid verslag van onze trip, evenals de provincie Groningen, nieuwssite Dichtbij, de NOM en techsite “Myce”.

DvhN

Pret!

Zelf hielden we een speciale Spanje site bij, waar we vertelden over al onze belevenissen. Nieuwsgierig naar de verhalen van onze collega’s? Kom eens een dagje flexwerken en vraag een willekeurige collega over zijn of haar belevenissen. Pret gegarandeerd!

De PRET-factor

Over pret gesproken: onlangs gaf Ben Kuiken het boek ‘De PRET-factor’ uit. Volgens Ben vindt de medewerker van de toekomst pret belangrijker dan targets, bonussen en protocollen. Ter inspiratie ging hij op bezoek bij organisaties die het anders doen en daardoor een hoge PRET-factor realiseren. PRET staat voor een positieve werksfeer, respect, enthousiasme en teamspirit. Voys was één van die organisaties waar Ben op bezoek ging en wordt in het boek regelmatig aangehaald als voorbeeldorganisatie. Daar zijn we trots op!


Geschreven door Joris Beltman

Nieuwste: Kan ik een vast nummer doorverbinden naar mijn mobiele telefoon? Van 13 oktober


Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 12 september

Gerard Kemkers over de parallel tussen topsport en het bedrijfsleven

Van 31 augustus

Event: Druk met Werkgeluk