2 minuten leestijd

In realtime diensten beheren

Geplaatst op 14 september 2012

Voordelen van VoIP: Deel 4 – In realtime diensten beheren.

De maatschappij verandert, leeft en beweegt. Een succesvolle organisatie verandert, leeft en beweegt hier met dezelfde snelheid in mee. Wanneer jouw organisatie beweegt moeten ook alle componenten meebewegen die jouw organisatie laten leven.

Flexibel

Eén van die componenten is de telefonie. Wanneer jouw bedrijf nieuwe medewerkers aanneemt, wil je dat zij binnen een paar dagen een eigen werkplek kunnen inrichten met een eigen telefoon en misschien zelfs een eigen telefoonnummer. Het tegenovergestelde is ook mogelijk: wanneer de organisatie krimpt en mensen moet laten gaan, dan moet het mogelijk zijn om enkel te betalen voor de diensten die de overgebleven medewerkers gebruiken. Deze mogelijkheden vind je bij een bedrijf dat met jouw organisatie meedenkt.

Alles in eigen beheer

Bij veel organisaties is het niet eenvoudig om nieuwe diensten aan te maken, diensten te wijzigen en oude diensten op te zeggen. Veel providers houden vervelende opzegtermijnen aan. Daarnaast worden er nog veel zaken ouderwets afgehandeld, zoals het opzeggen van het contract. “Dat moet toch gemakkelijker kunnen”, dachten wij bij Voys. Daarom hebben we een online portal gemaakt waar jij, als klant, alles zelf beheert.

Eenvoudig klant worden

Door het ondertekenen, inscannen en terugsturen van een offerte en een uittreksel van de Kamer van Koophandel word je klant bij Voys Telecom. Vanaf dat moment kun je zelf bepalen hoe jouw telecomoplossing eruit moet zien door zelf aan de knoppen te draaien.

Nieuwe werknemer een druif? Geen probleem!

Elke klant van Voys krijgt inloggegevens voor een online beheeromgeving. Hierin kun je alles zelf wijzigen, aanpassen en verwijderen. Wil je een extra nummer voor een nieuwe werknemer? Prima! Log in, ga naar ‘telefoonnummer’, druk op ‘toevoegen’, kies ‘telefoonnummer’…. Klaar! Blijkt je nieuwe werknemer een druif en is hij al na twee weken weer weg? Geen probleem! Log in, ga naar ‘telefoonnummer’, klik achter het telefoonnummer op het knopje ‘verwijderen.’ “Weet je het zeker?”, vraagt het systeem. JA! Ik weet het zeker! Klaar!

client omgeving

Aanpassingen zo geregeld

Zo werkt het met alle diensten die Voys aanbiedt. Dag en nacht kun je alles zelf aanpassen. Ook kun je bijvoorbeeld zelf meerdere gebruikers aanmaken. Hierdoor kunnen je werknemers zelf hun bereikbaarheid van het telefoonnummer aanpassen, wanneer ze tijdelijk niet bereikbaar zijn op kantoor. Dit is handig wanneer werknemers bijvoorbeeld enkele dagen afwezig zijn. Niet langer een telefoon die rinkelt op een leeg bureau.

Moeilijk?

Als klant van Voys kun je niet enkel de diensten wijzigen in het systeem. In de beheeromgeving pas je ook je adres aan, bekijk je de gespreksstatistieken en kun je je eigen belplan geheel naar eigen smaak inrichten. Moeilijk? Nee, niet echt. We hebben geprobeerd het zo logisch mogelijk te maken. Als je er niet uitkomt druk je rechts bovenin het scherm op het vraagtekentje. Hierdoor wordt je doorgelinkt naar de online gebruiksaanwijzing waarin beschreven staat hoe je de instellingen wijzigt.

Wij helpen graag!

“Leuk, zo’n beheeromgeving, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Ik ben daar niet handig mee, daar zijn ICT’ers voor en die heb ik niet in dienst. Laat mij maar mijn eigen ding doen, ik ga me daar niet in verdiepen. Ik ben beter in mijn eigen vak.” Zit je liever niet zelf aan de knoppen? Bel dan 050-7009999 of het rechtstreekse nummer van je eigen contactpersoon. Deze krijg je direct aan de lijn en stelt jouw wensen voor je in. Net zo gemakkelijk. Dit geldt ook voor het opzeggen van diensten. Geen moeilijkdoenerij, geen opzegtermijnen. Gewoon kabeltje prikprak.


Geschreven door Joris Beltman

Nieuwste: Een eerlijk verhaal over de Voys iOS App Van 27 juli


Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 14 januari

Een fris nieuw ontwerp voor Freedom

Van 26 september

Koppel je online tools met je telefonie