Blog

Een fris nieuw ontwerp voor Freedom

Mark Vletter
op 14 januari 2019

Op 18 december 2009 lanceerden we de eerste versie van Freedom, de online telefoniecentrale van Voys. Het gaf jou als ondernemer de complete vrijheid om je telefonieoplossing ieder dag aan te passen aan de manier van werken die past bij jouw organisatie. In mei 2013 volgde versie 2 en kreeg Freedom de look die je vandaag de dag kent. En…

Meer lezen


Nieuwe voorwaarden zonder kleine letters

Steven Buurma
op 11 januari 2019

Van oud naar nieuw Prachtig nieuws! We hebben nieuwe algemene voorwaarden. De oude algemene voorwaarden van Voys bestonden uit: 42 pagina’s in puntgrootte ‘klein’. 10 bijlages van modules van in totaal nog eens 36 pagina’s. Het waren bekende voorwaarden, want ze kwamen van Nederland ICT – voor de kenner ICT-Office – en vormen veelal de standaard in de Nederlandse IT-markt….

Meer lezen


Nieuw, slimmer, veiliger, mooier in 2018 en 2019

Joris Beltman
op 13 december 2018

In 2018 hebben we hard gewerkt om ons platform en diensten van de nodige updates te voorzien. Wij zijn heel trots op ons veilige, privacy-vriendelijke en stabiele platform. Daarnaast hebben we voor onze klanten een aantal features flink verbeterd en komen we binnenkort met een gloednieuwe app voor je laptop!

Meer lezen


Wat zijn de voordelen van VoIP-telefonie?

Joris Beltman
op 7 november 2018

Voordelen van VoIP Wat zijn de voordelen van VoIP-telefonie is een veelgestelde vraag waarop waarop we een goed antwoord hebben. Het is als eerste belangrijk te weten wat nu precies VoIP-telefonie is en wat VoIP voor jouw bedrijf voor voordelen biedt. De afkorting staat voor Voice Over IP. Er zijn verschillende synoniemen voor deze manier van telefonie, zoals internetbellen en…

Meer lezen


Waarom we niet klakkeloos klantgegevens naar het CIOT sturen

Mark Vletter
op 18 oktober 2018

Voys weigert dagelijks de CIOT-database te vullen met de gegevens van al haar klanten. Dit doen we omdat er stelselmatig slordigheden en onduidelijkheden zijn over het gebruik van de database en wij verplicht zijn de privacy van onze klanten te beschermen.

Meer lezen


Koppel je online tools met je telefonie

Ritske van Ravels
op 26 september 2018

Koppeling CRM-pakket en telefonie Bij Voys krijgen wij bijvoorbeeld automatisch een pop-up op ons computerscherm wanneer we worden gebeld. Als we op de pop-up klikken opent direct de pagina met de klantgegevens van de beller. Dit komt doordat we ons CRM-pakket Lily hebben gekoppeld aan onze online telefooncentrale Freedom. Deze pop-up is nog niet alles; in het klantoverzicht in ons…

Meer lezen


Fujitsu, CGI en Voys verzorgen nieuwe ict-voorzieningen voor Gemeente Groningen

Joris Beltman
op 21 september 2018

We zijn er zo trots op! Als Groningse telecomprovider mogen we de Gemeente Groningen voorzien van onze communicatie-oplossingen. Dit mooie project doen we in samenwerking met Fujitsu en CGI. Lees hieronder het persbericht. Persbericht Voys gaat samen met Fujitsi en CGI voor de gemeente Groningen nieuwe ICT-voorzieningen verzorgen. Met dit nieuwe contract bespaart de gemeente Groningen jaarlijks vier miljoen euro….

Meer lezen


Stop met Google en WhatsApp: waarom we moeten vechten voor digitale bevrijding

Joris Beltman
op 2 augustus 2018

Op maandag 6 augustus was het digitale bevrijdingsdag. Het doel van deze dag is om zoveel mogelijk mensen te mobiliseren om over te stappen op een privacyvriendelijk alternatief van een privacyschendende tool. En dat is gelukt! Meer dan 550 mensen hebben hun eerste stap gezet naar digitale bevrijding. Waarom je digitale vrijheid zo belangrijk is legt onze collega Mark je haarfijn uit in zijn opiniestuk.

Meer lezen


Geen gerinkel op vakantie

Joris Beltman
op 30 juli 2018

Het is zover. De zomer is officieel begonnen en de vakantie (en de caravan) staat voor veel mensen voor de deur. Het is de hoogste tijd om je werk neer te leggen en te genieten van welverdiende rust. Om volledig tot rust te komen raden we aan om je telefonie ook in de chillstand te zetten. Daarom bij deze wat…

Meer lezen


Wel/niet bereikbaar tijdens je vakantie

Mark Vletter
op 23 juli 2018

Mobiel bereikbaar in de bergen! In 2006 liep ik samen met mijn vrouw in de bergen. Op 2312 meter hoogte, na vier uur wandelen, ging mijn mobiele telefoon over. Ik vond het fantastisch. Ik had bereik hoog in de bergen: het gesprek was doorgeschakeld door Voys’ online telefooncentrale. Ik had een klant aan de telefoon op 2312 meter hoogte midden…

Meer lezen