Blog

Over Gerlof

Mark Vletter
op 11 oktober 2011

Op 5 april 2011 is Gerlof Bosveld op 48-jarige leeftijd overleden. Gerlof was in de tijd dat Voys onderdeel was van TNO verantwoordelijk voor Voys en heeft ons in 2006 het vertrouwen gegeven om het bedrijf buiten TNO verder te laten groeien. Daarna was er eens in de zoveel tijd het “hoe gaat het nu” en “we gaan koffie doen”…

Meer lezen


De beste TED talks, mijn persoonlijke top 3

Mark Vletter
op 29 april 2011

Aan het eind van deze werkweek ter inspiratie 3 TED talks die ik geweldig vind. Als je TED niet kent: innoverende, inspirerende, vernieuwende of fascinerende verhalen van tussen de 5 en 20 minuten. Op nummerrrrr 3 – Daniel Pink: The Surprising Science of Motivation Over het motivatie en waarom bepaalde prikkels werken.   Op nummerrr 2 – Nicholas Christakis: The…

Meer lezen


Een open brief aan Jan Hommen CEO van ING

Mark Vletter
op 21 april 2011

Geachte meneer Hommen, beste Jan, Dit verhaal begint in 2006 toen Voys C.V. een bancair pakket nodig had. Daar ik al van kinds af aan (Pennierekening) trots klant ben bij de Postbank, besloten we daar te gaan bankieren. De prachtige spaarpot die je bij je pennie rekening kreeg. Rond 2008 kregen wij een incassocontract, want Voys C.V. werd groter en…

Meer lezen


Apple’s iPad 2 vs de Adam van Notion Ink

Mark Vletter
op 1 april 2011

De Notion ink Adam Google vs Apple – Round 2 – Fight Apple is op dit moment de onbetwiste nummer 1 als het gaat om tablets. De Apple vs Google strijd die eerder werd gevoerd op smartphone gebied lijkt zich nu te herhalen op tablet gebied en met Android 3 zet Google een goede tabletconcurrent neer voor iOs. Apple levert…

Meer lezen


Voys.nl geschikt voor oa iPhone, Android en Blackberry

Mark Vletter
op 21 maart 2011

2% van de bezoekers van Voys.nl vindt via mobiele toestellen onze website, dus het werd tijd om ook deze bezoekers van een goede gebruikerservaring te voorzien. Testen van je mobiele site Omdat je de website niet na iedere aanpassing wilt testen op een mobiel aparaat is het handig om een testomgeving te hebben. De meest eenvoudige testomgeving is een normale…

Meer lezen


Sfeerimpressie afdelingsuitje

Mark Vletter
op 13 september 2010

Stichting GiG Voys maakt onderdeel uit van van Stichting GiG die gezamenlijk de 5de etage van de Mediacentrale in Groningen “bezetten”. 2x per jaar is er een “heisessie” welke de koers van de stichting voor de komende 6 maanden bepaalt. Hieronder een sfeerimpressie van de laatste bijeenkomst. #GiG10 the movie

Meer lezen


Dag van de ambitie: Presentatie door Mark Vletter

Mark Vletter
op 11 maart 2010

Dag van de ambitie: Presentatie door Mark Vletter Ik zat om 8:30 ongedoucht aan de ontbijttafel aan de eerste kop koffie van de dag, toen de telefoon ging met de vraag “Wil je binnen een uur hier zijn om een presentatie te geven over ambitie aan 150 Hanze studenten?” Hieronder het resultaat. Met dank de Hanze voor de beelden en…

Meer lezen


Resultaten: Bereikbaarheid- en klanttevredenheid onderzoek

Mark Vletter
op 26 februari 2010

Hoe het begon Enige tijd geleden verscheen het volgende bericht in het telecom nieuws: 55% van de bedrijven niet bereikbaar. Volgens onderzoek is 55 procent van de bedrijven niet direct bereikbaar voor potentiële klanten. In 45 procent van de gevallen werd de telefoon gewoon niet opgenomen; slechts 10 procent liet een voicemailbericht achter. Bijna de helft van de eenmanszaken heeft…

Meer lezen


Long distance call krijgt nieuwe dimensie

Mark Vletter
op 3 december 2009

Een lang gesprek 400 km boven de aarde – ‘Dit is Houston Space Control. Stand-by voor contact met het ISS. Oké, u bent verbonden.’ In de verte, door een krakerige telefoonlijn met zeker twee seconden vertraging, hoor ik een stem. ‘Hallo, je spreekt met Frank vanuit het internationale ruimtestation ISS.’ Ongelooflijk! Ik heb een interview met de Belgische ESA-astronaut Frank…

Meer lezen


Een interessant keuze menu voor een school

Mark Vletter
op 7 oktober 2009

IVR keuzemenu Een keuzemenu is een prachtige manier om je klanten snel bij je juiste afdeling terecht te laten komen. Iedere organisatie zet dit op geheel eigen wijze in. Hieronder een school in Australië. Het keuzemenu start na 40 seconden.  

Meer lezen