VoIP vergroot je bereikbaarheid

auteursafbeelding
Mark Vletter
29 augustus 2012 Clock 2 min
Image placeholder

Voordelen van VoIP: Deel 2

Als bedrijf wil je optimaal bereikbaar zijn voor je klant. Telefonie is hierin een belangrijke factor. Dit lijkt in eerste instantie erg vanzelfsprekend, maar in de praktijk blijkt echter dat hier nog veel winst te behalen valt.

Ongemakken

Iedereen heeft er wel eens mee te maken: eindeloze keuzemenu’s, een wachttoon die het net zo lang aanhoudt tot je het opgeeft en andere ongemakken die maken dat je iemand niet aan de lijn krijgt. Voor zowel het bedrijf als de (potentiële) klant is deze situatie niet wenselijk. Toch komt het regelmatig voor.

VoIP werkt anders

Door gebruik te maken van onze VoIP oplossing kun je de bereikbaarheid van je bedrijf optimaliseren. Dit wordt gerealiseerd door de grote flexibiliteit en de vele functionaliteiten die bellen met VoIP je kan bieden. Hierdoor creëer je een telecomoplossing die past bij jouw bedrijf en jouw manier van werken. Bij Voys krijg je daarnaast toegang tot je eigen online beheeromgeving, waardoor je zelf in kunt stellen hoe jouw ‘belplan’ eruit zou moeten zien. Met een belplan komt een gesprek altijd uit op de plek waar jij wilt en deze plek kun je op elk gewenst moment aanpassen. Ben je vandaag op kantoor en morgen onderweg? Met een kleine aanpassing kun je de eindbestemming van het gesprek wijzigen.

Vast op Mobiel

Of je bedrijf nu groot of juist nog klein is, er is altijd een passende telefonieoplossing. Kleine bedrijven als ZZP’’er maken bijvoorbeeld veel gebruik van Vast op Mobiel. Met deze dienst kun je een vast telefoonnummer kenbaar maken richting je klant, terwijl je ondertussen gesprekken ontvangt op je mobiele telefoon (VoIP op mobiel). Wanneer je geen tijd hebt om een gesprek aan te nemen wordt het gesprek opgevangen in de standaard Voicemail naar e-mail functie. Je kunt zelf instellen na hoeveel seconden dit gebeurt.

Voys helpt

Voor grote bedrijven zijn er legio mogelijkheden waardoor telefonie volledig aangepast kan worden aan de wensen van het bedrijf. Handige functionaliteiten zijn onder andere een keuzemenu, een wachtrij, het aangeven van de openingstijden en nog vele andere mogelijkheden. Wat de beste oplossing is voor jouw bedrijf hoef je natuurlijk niet zelf te bedenken: dat doen wij voor je. Jij geeft aan wat de wensen zijn en wij maken een passend voorstel. Op zoek naar een functionaliteit die nog niet bestaat? Dan kijken wij of dit te realiseren is.

Overtuigd?

Nog niet overtuigd van de betere bereikbaarheid die Voys jou kan bieden? In de praktijk blijkt dat 90% van de Voys klanten door deze diensten de telefoon kan aannemen binnen 20 seconden, tegen een marktstandaard van 42%. Wil jij ook beter bereikbaar zijn voor de (potentiële) klant? Bel 050-7009999 en geef de mogelijkheden aan die jij wenst bij jouw telefonieoplossing. De rest doet Voys.

Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 19 maart 2024

Efficiënter bellen met Call control – beter klantcontact in minder tijd

Van 20 februari 2024

De perfecte telefooncentrale instellen voor jouw bedrijf – de beste tips en tricks voor het MKB