1 minuten leestijd

Voys One integreert met Salesforce

Geplaatst op 24 april 2016

Om efficient te werken moet je als bedrijf zoveel mogelijk automatiseren. Dat gebeurt zo veel dat veel organisaties enorm veel verschillende softwarepakketten naast elkaar gebruiken. Het is vaak lastig om deze goed met elkaar samen te laten werken. Daarom zijn veel bedrijven op zoek om hun geautomatiseerde systemen met elkaar te integreren. Vandaag mogen wij een prachtige integratie met ons systeem van Voys One bekendmaken.

Salesforce

Salesforce is het meestgebruikte CRM-pakket in Nederland. In dit pakket kunnen bedrijven alle gegevens van klanten, prospects en leveranciers beheren en hier naar handelen. Al een tijd bieden we met Voys One de mogelijkheid om dit pakket via CloudCTI te koppelen met de telefonie van Voys One.

CloudCTI

Dat is een prachtig systeem. Een klant belt, de koppeling herkent het nummer, een pop-up verschijnt in het beeldscherm van de computer, je klikt erop en je ziet direct de gegevens van de klant voor je, met alle communicatie die er met die klant is geweest.

Salesfoys

Volledige integratie Salesforce en Voys One

Vanaf vandaag is het alleen nog mooier. Vandaag lanceren we met Voys One een volledige integratie met Salesforce. Dit houdt in dat het platform niet alleen gekoppeld is aan Salesforce, maar dat het telefonieplatform echt onderdeel uitmaakt van Salesforce. Dit heeft als grote voordeel dat je alle klantinformatie direct voor je hebt in één interface.

Deze echte integratie maakt het werk van klanten met een Voys One-oplossing die Salesforce gebruiken weer iets mooier en makkelijker. Met de integratie kunnen zij namelijk de bereikbaarheid van de organisatie zeer nauwkeurig meten. Zo kunnen zij heel goed inschatten hoeveel medewerkers er op elk moment ingepland moeten worden om de workload aan te kunnen. Hiermee optimaliseren zij het het klantcontact en dat leidt weer tot gelukkiger klanten.

voys_hq__one_1000w_1

Meer weten?

Voys One levert maatwerkoplossingen voor de grootzakelijke markt (>50 medewerkers). Ben je benieuwd wat Voys One voor jou kan betekenen, of gebruik je Salesforce en ben je op zoek naar een volledig geïntegreerde oplossing. Neem dan eens contact met ons op.


Geschreven door Joris Beltman

Nieuwste: Een eerlijk verhaal over de Voys iOS App Van 27 juli


Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 2 december

Cloud telefonie versus VoIP telefonie

Van 2 december

Cloud telefonie versus VoIP telefonie