Onze kernwaarden

Wat je van Voys kunt verwachten

Zorgen dat jouw bedrijf kan bellen en bereikbaar is voor jouw klanten. Dat is wat Voys doet, maar dan op een unieke manier. Bij alles wat we doen kijken we of het slimmer, beter en vriendelijker kan.

Zo bieden we de communicatieoplossing waar we zelf gelukkig van worden, geleverd door een bedrijf waar we met plezier werken. Om dit mogelijk te maken heeft Voys zes kernwaarden die we graag met je delen en waar je ons altijd aan mag houden.

Een vrouw zit op een bank in de woonkamer. Ze kijkt op haar mobiel. De woonkamer is modern en gezellig ingericht. Ze zit er relaxed bij en leunt met haar schoenen op een voetenbank.

1. We zijn eerlijk en transparant

  • Alle contracten en diensten kun je binnen een dag activeren en opzeggen.
  • Als we iets fout doen, dan vertellen we je wat er verkeerd is gegaan. Geen: “Ik zie je mailtje net” of “Daar ben ik druk mee bezig” wanneer dat niet het geval is.
  • Meer dan 4100 zakelijke reviews zijn -ongefilterd- terug te vinden op Voys.nl.

We zijn open en eerlijk: what you see is what you get.

2. Het contact is kwalitatief, persoonlijk en gebaseerd op gelijkwaardigheid

Adviseurs van Voys durven op de directiestoel te gaan zitten wanneer zij advies aan je geven. Met onze kennis en ervaring leveren we niet zomaar de beste telefonieoplossing, maar de beste oplossing voor jouw bedrijf.

Daarbij is ‘persoonlijk contact’ ook echt persoonlijk. Je krijgt je eigen accountmanager en deze is te bereiken op een direct telefoonnummer. Geen keuzemenu of secretariaat. Onze profielen vind je terug op onze site. Zo weet je altijd met wie je in gesprek bent.

We behandelen jou zoals wij zelf ook behandeld willen worden.

3. We leveren geweldige support

Je kunt als klant alle instellingen van de cloud telefooncentrale wijzigen in een eenvoudige online beheeromgeving. Kom je er niet uit, dan zit ons klantgelukteam voor je klaar. Zij kunnen alle vragen, van technische support tot administratie, beantwoorden.

Hoogwaardige support geleverd door mensen die je problemen begrijpen en kunnen oplossen.

4. We ontwikkelen voor en met de klant

Onze diensten ontwikkelen we voor en met onze klanten. Als je een extra functionaliteit wenst die wij nog niet aanbieden, dan zetten we deze op een roadmap. De prioriteit van de te ontwikkelen oplossing wordt bepaald door de klantwens. Je kunt ook bijdragen door toekomstige producten -zoals de Voys App– in bèta te testen.

In dit formulier vraag je zelf een nieuwe feature aan en op deze pagina schrijf je je in als bèta tester van de Voys App.

5. Verandering zit in ons DNA

Voys bestaat door continue verandering. Bouwen, meten en vervolgens leren zit in de kern van het bedrijf. We beloven dan ook plechtig om fouten te maken, want omdat iedereen de ruimte heeft om fouten te maken, is er ook de ruimte om te ontwikkelen en te leren. Iedereen in de organisatie, en dan bedoelen we echt iedereen, kan daarmee continu slimme wijzigingen doorvoeren. Zo worden we iedere dag een procent beter.

Iedereen is altijd op zoek naar verbetering van onze werkwijze, producten en diensten.

6. Een continu streven naar (persoonlijke) groei

Plezier in het werk en persoonlijke groei zijn belangrijk voor de mensen die bij Voys werken. Iedere collega heeft een persoonlijk trainingsbudget en Voys organiseert regelmatig in-company trainingen.

Ook kunnen alle collega’s 10% van hun werktijd gebruiken voor projecten die zich niet perse binnen Voys afspelen. Deze projecten liggen in de maatschappelijke sfeer of liggen simpelweg buiten het normale werkveld.

Onze zes kernwaarden creëren een cultuur van creatieve en open mensen. We gebruiken de beste techniek en leveren uitmuntende service met één doel: jou een gelukkige klant laten zijn.