Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Call Me Now

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 27 juli 2021

Wat kan je met Call Me Now?

Een Call Me Now button is dé manier om van een bezoeker van je website een bellende klant te maken. Deze functionaliteit legt een telefonische verbinding tussen de bezoeker van een website en een medewerker van je bedrijf. De bezoeker vult zijn nummer in op de website. Onze telefooncentrale belt eerst dit nummer. Wanneer de bezoeker bevestigt dat hij dit gesprek heeft aangevraagd, belt de centrale jouw opgegeven telefoonnummer en zet het gesprek tussen de bezoeker en jou op.

Call Me Now aanmaken

  • Log in op Freedom
  • Klik in de menubalk op ‘Beheer’
  • Selecteer ‘Call me now’
  • Klik op ‘toevoegen’ en ga akkoord met de kosten
  • Vul hier de naam van de knop in, bijvoorbeeld ‘Call Me Now homepage’. Geef desgewenst een beschrijving.
  • Als type kun je kiezen tussen Basis en Branded. Bij Branded kun je de knop er zo uit laten zien als je zelf wilt, met toevoeging van je eigen huisstijl en logo. Je kunt eenvoudig eerst Basis kiezen en er later alsnog Branded van maken. Zie technische wiki voor meer informatie over de Branded optie.
  • Door het A-nummer Caller ID in te vullen geef je aan welk nummer de bezoeker in beeld krijgt. Je kan kiezen uit het A-nummer, dit is dus het nummer van de websitebezoeker zelf of het B-nummer, dit is jouw nummer. Je kunt ook kiezen voor ‘Onderdrukt’. Dan krijgt de bezoeker ‘anoniem nummer’ in zijn beeldscherm te zien.
  • De bestemming is het nummer van de houder van de Call Me Now knop, oftewel het B-nummer
  • Bij Berichtentype, kun je kiezen voor Standaard of Aangepast. Kies je voor standaard dan hoort de klant onderstaande meldingen. Kies je voor aangepast dan kun je zelf een melding toevoegen bij geluiden of als je deze er al ingezet had daaronder toevoegen.
  • De standaard bevestigingsmelding geeft het volgende weer: “Toets een 1 om dit gesprek aan te nemen of een 0 om te weigeren.” Dit voorkomt grap-gesprekken naar het Call Me Now nummer.
  • De standaard melding die de bezoeker te horen krijgt nadat hij de 1 heeft ingetoetst, is de doorverbindmelding: “Uw invoer is juist”
  • De standaard melding die de beller hoort als hij op de 0 heeft getoetst heet de blacklist-melding. De beller is dan geblokkeerd en zal niet nogmaals door dezelfde knop weer gebeld kunnen worden.
  • Klik op Opslaan
  • Er wordt nu een hash gegenereerd die zorgt voor de koppeling tussen jouw website en onze centrale

Call Me Now op je website

De aangemaakte Call Me Now knop dien je zelf op je website te zetten. Voor een uitgebreide uitleg kijk je op de technische wiki.

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.