Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Naamherkenning

Geschreven door Laatst bijgewerkt: 15 maart 2021

Naamherkenning

Met naamherkenning zie je in het beeldscherm van je VoIP-telefoon niet alleen het nummer dat je belt, maar ook de naam van het bedrijf dat je belt (terwijl deze niet in je telefoonboek of CRM-pakket staat).

Goed om te weten

  • Ons systeem herkent alleen nummers die gekoppeld zijn aan een website en haalt daar de gegevens vandaan. Soms komt het voor dat hierdoor niet de juiste naam wordt weergegeven. Nummers van particulieren worden dus over het algemeen niet weergegeven.
  • Naamherkenning overschrijft de waarde die ingevuld is onder ‘uitgaand CLI’ bij VoIP-account. Heb je een telefoonnummer wel in het adresboek van je telefoonboek, dan wordt deze niet overschreven.

Gratis activeren

Voor alle nieuwe klanten van Voys staat Naamherkenning standaard aan. Als bestaande klant activeer je dit heel eenvoudig in Freedom. En het kost helemaal niets.

  • Log in op Freedom
  • Ga naar ‘Beheer’.
  • Helemaal rechts onderin zie je de knop naamherkenning
  • Vink het vakje aan en klaar is Kees.
We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.