Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Naamherkenning

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 15 March 2021

Naamherkenning

Met naamherkenning zie je in het beeldscherm van je VoIP-telefoon niet alleen het nummer dat je belt, maar ook de naam van het bedrijf dat je belt (terwijl deze niet in je telefoonboek of CRM-pakket staat).

Goed om te weten

  • Ons systeem herkent alleen nummers die gekoppeld zijn aan een website en haalt daar de gegevens vandaan. Soms komt het voor dat hierdoor niet de juiste naam wordt weergegeven. Nummers van particulieren worden dus over het algemeen niet weergegeven.
  • Naamherkenning overschrijft de waarde die ingevuld is onder ‘uitgaand CLI’ bij VoIP-account. Heb je een telefoonnummer wel in het adresboek van je telefoonboek, dan wordt deze niet overschreven.

Gratis activeren

Voor alle nieuwe klanten van Voys staat Naamherkenning standaard aan. Als bestaande klant activeer je dit heel eenvoudig in Freedom. En het kost helemaal niets.

  • Log in op Freedom
  • Ga naar ‘Beheer’.
  • Helemaal rechts onderin zie je de knop naamherkenning
  • Vink het vakje aan en klaar is Kees.
We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!